Vedeta la 18 ani pe internet, mai populara decat Lady Gaga sau revista Vogue. Cum a reusit sa atraga 5 milioane de fani

Bethany Mota

Un hobby care a debutat la varsta de 14 ani a ajutat o fata din California, acum la 18 ani, sa devina mai populara decat multe alte celebritati din domeniul muzicii sau al modei.

Este vorba despre Bethany Mota, care si-a castigat aceasta celebritate postand inregistrari despre cumparaturi pe canalul sau de Youtube. Conform International Business Times, adolescenta are acum peste 5 milioane de abonati la canalul sau de Youtube, mai mult decat Lady Gaga, iar pe Instagram are 2,2 milioane de "urmaritori" - mai mult decat Vogue, Elle, Marie Claire, Glamour si Cosmo la un loc.

Video-urile lui Mota se numesc "hauls", iar utilizatorii online pot vedea ce cumparaturi face ea pe la diverse mall-uri.

"Hey, eu sunt Bethany. (Imi poti spune Beth) si sunt o adolescenta din California. Eu fac inregistrari video despre coafuri, machiaj, moda si in general despre tot ce imi place. Sper ca acest canal al meu va reusi sa puna un zambet pe chipul tau si sa-ti ofere niste idei cool" - spune ea pe unul dintre site-urile sale de socializare.

Conform Business Insider, Mota, careia ii placea sa urmareasca videouri de pe Youtube in timpul liber, a descoperit placerile acestei platforme de video-sharing dupa ce un prieten a inceput sa o atace pe internet.

Citește și
caine hitler
Cum arata cainele ajuns vedeta pe Internet, dupa ce multi au spus ca seamana cu Hitler
VIDEO. „Am și eu interlopii mei aici!” Cum i s-a dus vestea olteanului Claudiu Pasăre că „visează miliarde”

"N-am vrut sa mai vorbesc cu nimeni. N-am vrut sa mai ies din casa. Youtube era pentru mine un fel de refugiu si nu prea mai imi pasa ce crede lumea despre mine", a povestit tanara.

Succesul lui Beth s-a concretizat intr-un parteneriat cu retelele de magazine de haine si accesorii Forever 21, JC Penny si Aeropostale, care au numit o intreaga linie de haine dupa aceasta senzatie a Youtube-ului.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO A apărut îmbrăcată așa pe stadion, iar fanii au reacționat imediat
FOTO A apărut îmbrăcată așa pe stadion, iar fanii au reacționat imediat
Citește și...
A luat iPhone-ul mamei sale sa se joace cu el. Ce fotografii a facut aceasta fetita de un an
A luat iPhone-ul mamei sale sa se joace cu el. Ce fotografii a facut aceasta fetita de un an

Evie o cheama si, la numai un an, a ajus mare vedeta pe internet.

Cum arata cainele ajuns vedeta pe Internet, dupa ce multi au spus ca seamana cu Hitler
Cum arata cainele ajuns vedeta pe Internet, dupa ce multi au spus ca seamana cu Hitler

Un catel din SUA a ajuns vedeta pe toate retelele sociale, dupa ce stapana i-a facut o simpla fotografie.

Un bebelus a devenit vedeta internetului. Ce face cand vede prima data o bucata de gheata. VIDEO
Un bebelus a devenit vedeta internetului. Ce face cand vede prima data o bucata de gheata. VIDEO

Bebelusii sunt curiosi de obicei, iar acesta este de-a dreptul fascinat de o portiune mica de gheata.

Recomandări
SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România. Proiectilele vor înarma aeronavele F-16 Falcon
SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România. Proiectilele vor înarma aeronavele F-16 Falcon

SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România, evaluate la aproximativ 70 de milioane de dolari. Achiziţia va asigura înzestrarea aeronavelor multirol F-16 Fighting Falcon ale Forţelor Aeriene Române.

Câți români spun că vor să meargă la vot pe 9 iunie. „Vom avea un val destul de consistent de tineri”
Câți români spun că vor să meargă la vot pe 9 iunie. „Vom avea un val destul de consistent de tineri”

Vineri începe campania electorală pentru alegerile locale și cele europarlamentare. Aproape 90 la sută dintre români știu că acestea sunt organizate pe 9 iunie.

Cum pot fi integrate în muncă persoanele vulnerabile. „Suntem într-un paradox, avem două milioane de oameni inactivi”
Cum pot fi integrate în muncă persoanele vulnerabile. „Suntem într-un paradox, avem două milioane de oameni inactivi”

România trăiește un paradox al forței de muncă, în care sunt două milioane de persoane inactive, deși cererea, din partea angajatorilor, este foarte mare.