"Viteza luminii poate fi depasita". Un roman il contrazice pe Einstein si crede in experimentul CERN

CERN

Experimentul controversat de la CERN revine in atentia intregii lumi, dupa ce un grup de savanti a declarat ca rezultatul testelor a fost viciat din cauza conexiunii gresite a unui cablu. Un matematician roman are o teorie care sustine acest rezultat.

Pe data de 22 septembrie 2011, cercetatorii de la CERN au anuntat ca, in urma unui experiment (OPERA) desfasurat pe parcursul mai multor ani, particulele subatomice numite neutrini au depasit viteza luminii, contrazicand astfel un postulat al lui Albert Einstein, pe care se bazeaza intreaga fizica moderna. Experimentul a fost reluat in luna noimebrie, obtinandu-se aceleasi rezultate.

Descoperire istorica la CERN. O particula a batut viteza luminii: 730 km in 2,3 milisecunde

Neutrinii au depasit DIN NOU viteza luminii. Fizicienii de la CERN au repetat experimentul

In urma cu doua zile, website-ul Asociatiei Americane pentru Implementarea Stiintei a publicat informatii potrivit carora rezultatul care a uimit o lume intreaga ar fi fost ... viciat de o eroare tehnica. Mai exact, un cablu optic nu ar fi fost corect conectat la un GPS.

CERN
Romanii au sansa sa descopere Particula lui Dumnezeu, in laboratorul gigant CERN din Elvetia

Marea "descoperire" care il contrazicea pe Einstein ar putea fi, de fapt, "un cablu stricat" la CERN

Matematicianul roman care sustine ca viteza luminii poate fi depasita si care a cutezat sa-l contrazica pe Einstein este Florentin Smaradache, profesor de matematica la Universitatea New Mexico.

El a publicat in anul 1998 o teorie, neacceptata de curentul oficial al fizicii, in care sustine ca nu exista o bariera a vitezei in Univers.

In aceasta carte, autorul construieste prin calcule matematice, o Teoria Absoluta a Realtivitatii. Spre deosebire de Einstein, care afirmase ca spatiul si timpul sunt relative, Smarandache declara ca acestea sunt absolute, iar viteza luminii nu este limita vitezei in Univers.

El crede ca teoria relativitatii a lui Einstein este valabila intr-un spatiu imaginar, nu real, iar acest lucru este sustinut de paradoxurile acestei relativitati.

Smarandache mai afirma, in lucrarea sa, ca dilatarea timpului si contractarea spatilului, sustinute de Einstein, sunt ipoteze SF.

Marea

Oamenii de stiinta din lumea intreaga au ramas inmarmuriti cand au auzit ca un experiment ar fi reusit sa demonstreze ca una din teoriile lui Einstein este gresita. Acum, cei care s-au laudat cu aceasta reusita .. dau inapoi.

Oportunitate uriasa pentru tinerii romani pasionati de stiinta. Organizatia Europeana pentu Studii Nucleare, cea care se ocupa de laboratorul gigant CERN din Elvetia, cauta 100 de studenti din toata Europa, pentru un stagiu de practica.

Entuziasm la CERN. Cercetatorii spun ca
Entuziasm la CERN. Cercetatorii spun ca "au zarit Particula lui Dumnezeu"

Cea mai vanata realizare din fizica moleculara, descoperirea bosonului Higgs, ar putea fi zarita spun cercetatorii de la Geneva.

Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.