Cercetatorii au modificat genetic o bacterie, care va vana celulele canceroase

bacterie

Oamenii de stiinta au modificat genetic o bacterie, astfel incat aceasta sa vaneze celule canceroase.

Bacteria, inrudita cu cea care provoaca botulismul, a fost manipulata de cercetatori si i-a fost adaugata o gena care o va ajuta in lupta impotriva tumorilor, potrivit Daily Mail.

Cercetatorii spera ca aceasta bacterie sa vaneze celulele canceroase din corpul uman si sa elibereze o enzima care face cancerul mai usor de combatut cu medicamentele specifice.

Bacteria, opera cercetatorilor britanici, este inca departe de a fi o certitudine, insa se spera ca primele teste sa aiba loc in urmatorii cinci ani.

FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
Consumul de alcool inainte de prima sarcina creste riscul de cancer mamar

Tinerele femei care consuma alcool inainte de prima sarcina prezinta un risc crescut de a dezvolta cancer mamar, comparativ cu cele care incep sa consume alcool dupa ce au nascut, potrivit unui studiu publicat in SUA.

Analiza facuta de francezi: Tigarile electronice contin o concentratie mare de substante cancerigene

Tigarile electronice nu sunt atat de inofensive precum credeti. Este avertismentul unei asociatii franceze care a analizat substantele din vaporii eliberati de astfel de tigari si a gasit o concentratie semnificativa de substante cancerigene.

Studiu: Roscatii predispusi la o forma de cancer de piele cu o rata de pana la 100 de ori mai mare

Cei care au o culoare mai deschisa a tenului sau roscatii sunt predispusi unui risc mai ridicat al cancerului de piele, insa un nou studiu arata ca frecventa bolii este cu pana la 100 de ori mai mare fata de cei cu o culoare a tenului mai inchisa.

Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții.

Situație de urgență în Slănic Prahova, după surparea străzii din centru. Localitatea stă pe un uriaș zăcământ de sare

Este alertă în Slănic Prahova, după ce o stradă din centrul orașului a început să se surpe. Zeci de oameni din blocurile din apropiere au fost evacuați, iar circulația în zonă este oprită.

STENOGRAME din cazul discipolului lui Bivolaru. Cum și-a mințit o victimă că a salvat-o de la moarte deblocând o chakră

Un instructor de yoga din București, considerat discipol al lui Gregorian Bivolaru, este acuzat fapte grave.