"Ne-am bucurat de un pret bun si ne-am trezit intr-un hotel dezgustator"
Sunt vorbele unor romani intorsi din vacanta in Turcia, pe care o asteptau de un an. Turistii povestesc ca in camerele de patru stele, in care aveau rezervari, au gasit igrasie, mizerie si angajati neingrijiti.
De nervi, au cerut sa fie cazati in alta parte, iar acum isi cer banii inapoi. Pe principiul cat dai atata face, doua femei au platit agentiei Paralela 45 cate 295 de euro pentru o vacanta de 7 zile in Antalya, la un hotel de 4 stele in regim all-inclusive.
Cand au ajuns la destinatie, femeile spun ca li s-au taiat picioarele. Erau 50 de persoane in tot grupul si au asteptat se pare ore bune pana cand au primit cheile de la camere. Dupa ce s-au cazut au mai suferit un soc.
"Era ingrozitior, un miros ingrozitor, mizerie foarte mare, personalul hotelului era murdar, urat mirositor. Erau camere care nu aveau fereastra, era o fereastra mica undeva sus, baile nu aveau oglinda", este declaratia Florentinei Popa, turista care se plange ca a fost inselata.
Dezgustati dupa ce au vazut cum arata si bucataria, romanii au insistat sa fie cazati intr-un alt hotel. Au dat in plus cate 150 de euro de familie. In clipa in care s-au intors in tara, unii au cerut acesti bani inapoi.
Ca sa uite de toate aceste neplaceri, agentia se angajeaza sa le ofera turistilor un week-end la Predeal. Nemultumiti, clientii vor sa mearga mai departe la OPC.