Calatorii care aterizeaza pe Otopeni ar putea ajunge GRATUIT cu trenul in Bucuresti. Exista, insa, o mare problema
Cei care vor ateriza pe Aeroportul Otopeni ar putea ajunge gratuit cu trenul la Bucuresti. Este vorba despre un proiect al celor din Ministerul Transporturilor, care ar vrea sa introduca pretul acestei calatorii in costul biletului de avion.
CFR va negocia solutia cu Tarom, dar ar vrea sa o extinda si la alte companii. Exista insa o problema foarte serioasa, calatorii evita trenul pe buna dreptate, pentru ca acesta opreste la mai bine de un kilometru de aeroport.
Desi a fost lansata de cativa ani, cursa Gara de Nord - Aeroportul Otopeni este ca o fantoma.
Alegeri 2024
12:53
Candidații la alegerile prezidențiale 2024. În ce ordine apar pe buletinele de vot de duminică, 24 noiembrie
12:16
Cine intră în turul 2 al alegerilor prezidențiale. Cotele pe care le au candidații la casele de pariuri
12:08
Cine intră în turul 2. Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr
12:07
Cine intră în turul 2. Ce arată cel mai recent sondaj, publicat cu două zile înaintea alegerilor
Lipsa de interes pentru linia de cale ferata care leaga Gara de Nord de Otopeni este de inteles, in conditiile in care, ca sa ajungi pe Aeroportul International "Henri Coanda", trebuie mai intai sa cobori pe un peron improvizat si sa mergi un kilometru si jumatate cu microbuzul.
Am asteptat doua trenuri care opresc pe acest peron. Din primul a coborat o persoana. Din al doilea - un cuplu.
Ca sa-i convinga pe oameni sa aleaga totusi trenul, CFR va initia negocieri cu Tarom, iar mai apoi si alte companii care aterizeaza pe Otopeni. Practic, ar trebui sa prezentati biletul de avion in tren si sa calatoriti apoi gratis de la Otopeni, la Bucuresti si invers.
Dan Costescu, ministrul Transporturilor: "Va face 23 minute in loc de 40."
Cu toate acestea, peronul trebuie modernizat ca sa poata sa fie folosit, de pilda, de microbistii care vor ajunge aici la Euro 2020. Nici vorba de metrou pana atunci.
Nu vom avea prea curand nici linii de cale ferata de inalta viteza. Din cauza reliefului, un TGV romanesc ar putea rula cu cel mult 250 de kilometri pe ora, spune ministrul Transporturilor.