Consumati des mancare de fasole sau de mazare. Cum trebuie preparate pentru a nu va afecta dieta

Ultimul update: Luni 28 Octombrie 2013 06:49
Data publicarii: Marti 24 Septembrie 2013 14:18
Categorie: CSID

Iahnie de fasole, mancarica de cartofi, tocanita de legume. Iata cateva preparate traditionale, bogate in nutrienti si fara costuri mari.

Mancarea sanatoasa e scumpa. Iata ce spun multe persoane. Insa nu intotdeauna afirmatia se sustine.

O ciorba de cartofi, o tocanita sau o iahnie de fasole pot fi preparate sanatoase si accesibile.

Consumati des mancare de fasole sau de mazare. Sunt alimente bogate care va hranesc in mod corect. Ambele contin proteine din belsug, motiv pentu care nu se asociaza cu produse din carne. Nu va ingrasa, daca la preparare nu adaugati ulei.

La o masa, mancarea de fasole sau de mazare se combina corect cu doua felii de paine integrala. In aceasta varianta nu va ingrasa. De asemenea, consumati des ciorba de cartofi sau tocanita de cartofi. Insa nu le combinati cu bucati de carne deoarece le cresteti valoarea calorica.

Cartofii pot fi copti, apoi amestecati cu legume innabusite doar cu apa. Ulterior, adaugati suc de rosii. Rezulta o tocanita nutritiva cu putine calorii. Si mancarea de ciuperci reprezinta o alternativa nutritiva, care nu va ingrasa. Se combina doar cu legume si condimente.

Varza este un alt preparat traditional accesibil. Insa de preferinta ar fi sa consumati o salata de varza cruda langa o felie de carne preparata fara ulei. Este o combinatie buna, care nu ingrasa. Evitati sa o consumati cu paine sau mamaliga.

Tocanita de legume este un alt preparat bogat in nutrienti. Ceapa se innabusa initial in apa si nu in ulei. Apoi adaugati restul legumelor. Se fierb, dar ar trebui sa ramana crocante.

La o portie de tocanita se pune o lingurita de ulei presat la rece. Se adauga in farfurie si nu in timpul prepararii termice. Indiferent de mancaruri, nu folositi rantasuri.

In aceasta combinatie, faina creste valoarea calorica a preparatelor. In plus, dezvolta acrilamida, un compus cancerigen.

Cum reusiti sa va mentineti la greutatea dorita dupa o dieta. Recomandarile specialistilor

Cum reusiti sa va mentineti la greutatea dorita dupa o dieta. Recomandarile specialistilor

Hannah Ruth McKeich

O femeie a slăbit 35 de kilograme în 6 luni, printr-o metodă simplă

Țigara, aliatul principal al ridurilor și al cearcănelor

Dependența de alcool, o problemă socială. Cum ne putem trata

csid herpes

Cum se reactivează herpesul și care sunt simptomele care indică infecția

Motivele pentru care medicii specialişti recomandă începerea vieţii sexuale după 18 ani

Adevărul despre ”detoxifierea” ficatului. Ce se întâmplă de fapt cu toxinele