Rareş Năstase, despre diferenţele dintre staţiile de metrou de la noi şi cele din Tokyo. FOTO

Ultimul update: Joi 14 Decembrie 2017 15:20
Data publicarii: Joi 14 Decembrie 2017 14:54
Categorie: Romania, te iubesc!
metrou Tokyo

Se pune acum şi la noi problema unor măsuri de protecţie la metrou. O tânără a murit, după ce o femeie a împins-o pe șine, fiind ulterior călcată de tren, în staţia Dristor 1, din Capitală.

La metroul din Tokyo găseşti fie staţii cu perete de sticlă până sus, fie un soi de parapet de peste un metru înălţime. Nu sunt în toate staţiile, ci doar în zonele campusurilor universitare, în locuri cu trafic intens de călători ( care la japonezi înseamnă mai mulţi decât mulţi), sau în zone unde există risc sporit de suicid.

Asta coincidea în unele locuri cu sediile de afaceri, clădiri de birouri cu mulţi angajaţi.

Dar mai au ceva în acele staţii, pe lângă respectivii parapeţi. Au angajaţi de la metrou, care ies pe peron, la supraveghere, şi sunt prezenţi acolo până când garnitura părăseşte zona.

Nu mai spun că, la orele de vârf, îi împing elegant pe călători, în interior, ajuta la înghesuială, ca să se închidă uşile. Şi folosesc mănuşi, când fac asta.

Se întâmplă inclusiv la tren.

Mă gândesc la staţiile centrale de la noi, Victoriei, Romana, Unirii, Universitate, unde, la ore de vârf, sta lumea buluc, până în buza peronului, iar un accident poate avea loc oricând.

Rareş Năstase,

România, te iubesc!

metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Romania, te iubesc

Japonia

Rareș Năstase, despre cum a fost primit Shinzo Abe în România: ”Mi-e tare rușine”

Transparență zero

Rareş Năstase: "Când transformăm corupţia în faptă bună şi împărţim România în tabere"

Cosmin Savu: "Tudorel Toader ar merita numele unei străzi. E mai preocupat de drepturile infractorilor"

România, te iubesc! Emisiunea INTEGRALĂ 17.12.2017

Lacrimile pentru Rege au fost de fapt bocetul naţional al unui popor care-şi plânge de milă

Dan Raul Pintea

”Dragoste” și artă. A trăit cu 5 lei pe zi, până când i-a venit o idee care l-a făcut faimos

Sorin Ilfoveanu

Tablourile lui stau lângă Picasso sau Matisse. Artistul român care și-a trasat viața în desene

Planul unor tineri pentru a salva istoria Capitalei. Fac cu resurse proprii ce statul nu poate

Românul ales de Elon Musk să construiască trenul viitorului. Pe el ar putea fi steagul României

STATUL PARALEL

Ce se întâmplă cu noi? Când am uitat să mai fim oameni?

Rareş Năstase, despre diferenţele dintre staţiile de metrou de la noi şi cele din Tokyo. FOTO

Rareş Năstase

La escală îşi dă românul arama pe faţă

Rareş Năstase, despre diferenţele dintre staţiile de metrou de la noi şi cele din Tokyo. FOTO

Ultimul update: Joi 14 Decembrie 2017 15:20
Data publicarii: Joi 14 Decembrie 2017 14:54
Categorie: Romania, te iubesc!
metrou Tokyo

Se pune acum şi la noi problema unor măsuri de protecţie la metrou. O tânără a murit, după ce o femeie a împins-o pe șine, fiind ulterior călcată de tren, în staţia Dristor 1, din Capitală.

La metroul din Tokyo găseşti fie staţii cu perete de sticlă până sus, fie un soi de parapet de peste un metru înălţime. Nu sunt în toate staţiile, ci doar în zonele campusurilor universitare, în locuri cu trafic intens de călători ( care la japonezi înseamnă mai mulţi decât mulţi), sau în zone unde există risc sporit de suicid.

Asta coincidea în unele locuri cu sediile de afaceri, clădiri de birouri cu mulţi angajaţi.

Dar mai au ceva în acele staţii, pe lângă respectivii parapeţi. Au angajaţi de la metrou, care ies pe peron, la supraveghere, şi sunt prezenţi acolo până când garnitura părăseşte zona.

Nu mai spun că, la orele de vârf, îi împing elegant pe călători, în interior, ajuta la înghesuială, ca să se închidă uşile. Şi folosesc mănuşi, când fac asta.

Se întâmplă inclusiv la tren.

Mă gândesc la staţiile centrale de la noi, Victoriei, Romana, Unirii, Universitate, unde, la ore de vârf, sta lumea buluc, până în buza peronului, iar un accident poate avea loc oricând.

Rareş Năstase,

România, te iubesc!

metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer
metrou Tokyo Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Romania, te iubesc