(P) Interviu cu Liana Leriu de la TonCorner

interviu

Stăm de vorbă cu Liana Leriu, proprietar al magazinului TonCorner din București, unic distribuitor de tapet și vopsea marca Ressource din Franța.

Magazinul TonCorner este prezent pe piața din România de 5 ani și este situat în București, sector 1, pe Bulevardul Mihalache nr 127. Compania deține și un magazin online unde clienții pot vizualiza și achiziționa produsele comercializate și serviciile adiacente.

Cum se arată anul 2023 pentru Lia Leriu? Câteva cuvinte despre proiectele de anul acesta

Cum să spun… de la an la an, posibilitățile și provocările sunt din ce în ce mai mari și acest lucru mă încântă. Pe măsură ce bussines-ul crește, cu atât mă bucur să pot face mai multe din lucrurile pe care mi le-am propus. În calendarul anului 2023 am prevăzut acțiuni prin care mi-aș dori ca reputația noastră să nu o ia înainte să ne depășească, mi-aș dori să creștem frumos de la un an la altul, organic și să ajungem să fim o referință de inspirație pentru cei pasionați de amenajări interioare.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Ce planuri ai pentru anul 2023 ?

Toate acțiunile pe care le întreprind zi de zi sunt pentru ca TonCorner să intre în lumea „creatorilor de culoare”. Pentru aceasta continuăm să lansăm colecții noi de culori, alături de nume recunoscute din designul ambiental sau vestimentar. Mai precis, în 2023 o să avem două colectii noi de culori, pe care îmi rezerv dreptul de a păstra distrecția pentru a nu strica surpriza lansărilor.

În plus, avem  o nouă colecție de tapet lansată deja în luna Ianuarie a acestui an: tapet pentru camera copiilor Sauvage, care este deja disponibilă pe site si în magazin. Colecția este compusă din 8 decoruri, din care o imagine panoramică disponibilă în 3 palete de culori și 2 dimensiuni . Celelalte 7 decoruri ale colecției de tapet pentru copii SAUVAGE sunt disponibile în 6 variante de culori. 

În paralel, consolidăm reputația produselor și serviciilor noastre încercând să ajungem la câți mai multi iubitori de culoare și frumos. 

Poți să-mi povestești puțin despre tipologia produselor TonCorner? 

Produsele pe care le comercializăm sunt în principal vopselurile și tapetul digital. Adiacent acestor categorii de produse avem și servicii precum zugrăvire, mai ales pentru vopselele decorative cu diverse efecte murale, dar și pentru vopseaua lavabilă, servicii de aplicare tapet și atelierele unde oferim cursuri de recondiționare a lemnului și respectiv cromatică și îmbinarea culorilor.

Cu vopselurile noastre se poate vopsi orice suprafețe de la zidărie, la lemn, metal, gresie, faianță, PAL, mobilier din MDF sau chiar ceramică. Cu o amorsă dedicată și respectând pașii de vopsire, chiar se poate vopsi orice. Avem vopsea de interior și vopsea pentru exterior. Cea mai apreciată vopsea este vopseaua decorativă cu diferite efecte murale de la Stucco Venețiano, la aspect marmorat, de var, de beton sau aspect structurat. 

Vopselurile le avem în peste 1000 de culori unice pe care le punem la dispoziția tuturor. Toate culorile noastre sunt creațiile diverșilor artiști din domeniul designului din UK și Franța, ori sunt culori celebre, evergreen.

Finisajul vopselurilor poate fi mat, satinat sau lucios. Finisajul mat reflectă puțin lumina, ceea ce conferă profunzime nuanțelor. Cele lucioase reflectă mult lumina creând un «efect oglindă», iar finisajele satinate se află la jumătatea distanței dintre vopselele mate și lucioase. Este vorba de finisaje cu luciu lejer, care reflectă discret lumina și pot fi utilizate pentru a crea relief pe anumite elemente sau pentru a stabili contrastele între mat si lucios.

La tapet avem 6 colecții de tapet realizate de designeri. Fiecare colecție este prezentă cu mai multe modele și în mai multe culori, astfel că la final avem sute de alegeri. La tapetul digital pe care îl comercializăm recomandăm întotdeauna și culori complementare de vopsea, astfel încât ambientul final să fie echilibrat cromatic.

Care sunt provocările business-ului?

Anul acesta logistica va fi una din cheile de reușită. Posibilitatea de a servi imediat clientul, presupune stoc, servicii de colorare și manipulare, ambalare, servicii care trebuie să fie cât mai aproape de perfecțiune.

Cum vă diferențiați de concurență?

Ne dorim să fim percepuți de clienți ca un serviciu personalizat, "sur-mesure". Nu numai faptul că toate culorile noastre sunt semnate de creatori cu nume sonore, dar și experiența de cumpărare este specială. Consilierea cromatică, testarea nuanțelor la domiciliu, disponibilitatea și sprijinul pentru aplicarea produselor converg toate către satisfacția beneficiarului, dar și plăcerea prestatorului. Avem norocul de a fi înconjurați de culoare și de frumos și suntem conștienți de acest aspect.

Care este misiunea și viziunea ta pe termen lung ca femeie Antreprenor?

Nu cred că există o asemenea viziune. Nu cred că femeile antreprenor au altă optică decât bărbații antreprenori, respectiv reușita în carieră și profitul.

Bine, atunci care este particularitatea faptului de a fi o femeie antreprenor?

Pentru mine personal, nu calitatea de femeie antreprenor este provocatoare în lumea afacerilor, ci calitatea de mamă. Timpul este o resursă epuizabilă. Și prioritățile foarte greu de stabilit atunci când pe lista se aglomerează îndatoririle de mamă și cele de antreprenor. Nu este ușor să găsești un echilibru. Cred că dacă aș fi ales antreprenoriatul ca primordial, acum m-aș fi simțit mai puțin împlinită.

 

Ce te inspiră Lia? De unde îți iei energia și inspirația?

Ca toată lumea, din emoții, din senzații, din micile și marile plăceri ale vieții: din mirosul copiilor în pijamale dimineața, din torsul motanului pe calorifer, din copioasele mese la prânz cu prietenele, furate cu regularitate timpului pe care nu îl am, din aroma de cafea, dintr-o carte savurată la umbră sau la soare, dintr-un strâns de mână, o îmbrățișare, din fiorul unei melodii, din frisonul unei trăiri....

 

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!

Într-o lume în care energia verde devine din ce în ce mai importantă, sistemele fotovoltaice câștigă popularitate datorită beneficiilor lor ecologice și economice.

(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu
(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu

Suntem deosebit de onorați de a fi alături de regizorul Tudor Giurgiu și de echipa sa, la prezentarea filmului NASTY la cea de-a 77-a ediție a prestigiosului Festival Internațional de Film de la Cannes.

(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo
(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo

Potrivit Uniunii Europene, unul din șase decese din România este cauzat de afecțiuni oncologice. Deși incidența locală a cancerului este sub media UE, mortalitatea este cu 7% peste medie, cu o tendință de creștere constantă în ultimii 10 ani.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.