Cercetătorii au dezvoltat un anticorp care i-ar putea trata pe bolnavii de Alzheimer

×
Codul embed a fost copiat

Cercetătorii de la Universitatea din Washington au reuşit dezvoltarea unui tratament care a dat rezultate promiţătoare în cazul bolii Alzheimer.

Este vorba despre un anticorp care poate îndepărta plăcile care se formează prin acumulări anormale de proteine în creier. Deocamdată, substanţa a fost testată doar pe şoareci şi a redus aceste plăci la jumătate.

Până acum, şi alte companii farmaceutice au testat tratamente bazate pe anticorpi, însă, niciunul nu a depăşit această fază.

Nouă abordare ţinteşte o mică parte a proteinei respective şi antrenează distrugerea ei. Plăcile reprezintă depozite de proteine, care pot începe să se formeze cu 20 de ani înainte ca pacientul să aibă primele simptome ale bolii.

laborator
Studiu: Întărirea sistemului imunitar ar putea fi factorul-cheie în prevenţia cancerului
Cercetătorii cresc tumori în laborator pentru a îi trata pe bolnavii de cancer

Cercetătorii britanici au găsit o cale de a trata mai rapid şi mai eficient pacienţii care suferă de cancer.

Sistemul imunitar şi nu moştenirea genetică ar reprezenta factorul-cheie în prevenţia cancerului, conform unui studiu publicat în cea mai recentă ediţie a jurnalului Proceedings of the National Academy of Sciences, citat de Press Association.

Reacția președintelui Klaus Iohannis, după ce Austria ne-a blocat aderarea la Schengen: O decizie profund nedreaptă

Klaus Iohannis a reacționat după ce România nu a fost primită în Schengen. Este o decizie „profund nedreaptă pentru țara noastră și cetățenii români”, a transmis președintele.

România nu intră în Spațiul Schengen la 1 ianuarie. Printr-o decizie contestată de toată Europa, Austria a votat împotrivă

Printr-o decizie contestata de toata Europa, România nu a fost acceptată în spaţiul Schengen, după ce Austria s-a opus.

Celine Dion, diagnosticată cu o boală incurabilă rară: „E dureros că trebuie să vă spun”