"Romania, the land of choice" – noul slogan al turismului romanesc!
Mesajul a fost afisat pe panourile electronice amplasate la concertul pe care Goran Bregovic l-a sustinut duminica, pe plaja din statiunea Mamaia. Pana acum, Romania a fost promovata in lume prin sloganul "Simply surprising".
Potrivit Mediafax, Ministerul Turismului va lansa pe 1 Mai "Imnul turistic al Romaniei", care va fi promovat atat in tara, cat si pe canalele media din strainatate.
"Imnul este destinat in primul rand pietelor internationale si va fi promovat ca atare. El va deveni un slagar anul acesta pe litoral, pentru ca este usor de cantat si are versuri usor de retinut", a declarat Stefan Lungu, director de comunicare in Ministerul Turismului.
Pana acum, se stie doar ca imnul, care a costat aproximativ 10.000 de euro, este interpretat de mai multi solisti, printre care si Gheorghe Zamfir. Oficialul din Ministerul Turismului nu a dorit sa dezvaluie numele celorlalti interpreti sau al compozitorului.
Sursa: Pro TV
Etichete: turism, gheorghe zamfir, Ministerul Turismului, Stefan Lungu,
Dată publicare:
20-04-2009 00:00