”Creativity4Better” Opening Act – primul eveniment din seria de experiențe sub umbrela ”Creativity4Better” Hub

”Creativity4Better” Opening Act

”Creativity4Better” Opening Act – primul eveniment din seria de experiențe sub umbrela ”Creativity4Better” Hub.

Evenimentul se adresează comunității de marcom din România, interesată de tema Conferinței Globale IAA Creativity 4 Better și va reuni pe scenă lideri în piața de marketing și comunicare din România ce își vor expune viziunile proprii asupra creativității și inovației și vor explica modul în care aplică aceste concepte, zi de zi, în business-urile lor, modul în care acestea fac diferența, cresc competitivitea și aduc beneficii comunității.

Printre vorbitorii Opening Act - primul eveniment din seria dedicată industriei de marcom autohtone și internaționale - se numără: Sorina Diaconu - Marketing Director MedLife Group, Călin Clej - Marketing, Capability Development and Sustainability Director, CrisTim Grup, Valer Hancaș - Communications & Corporate Affairs Director, Kaufland România și Roxana Baiaș, IAA Romania Board Member, Marketing Director Residential Segment Telekom România.

"Încă din 2017, când împreună cu Boardul și echipa IAA România am propus pentru prima dată pieței din România conceptul de Creativity4Better îmbrăcat într-o Conferință Globală organizată la București, am avut convingerea că ea nu va rămâne un simplu eveniment dedicat industriei de marcom, una dintre multele conferințe interesante ce se oferă pieței noastre. Iată că, 3 ani mai târziu, venim să propunem o serie de experiențe în formate inovatoare și diverse (de la dezbateri și expuneri, la expoziții de artă și de mică manufactură, la instalații și lansări de carte), adresate unor numeroase publicuri, toate centrate în jurul unui concept generos și necesar care demonstrează modul în care industria noastră se implică în societate, transformând zi de zi, în mod constructiv, lumea în care trăim. Avem convingerea că noul format va apropia industria de societate și va crea suficiente punți prin care, împreună, în mod creativ, să construim un viitor mai bun”, spune Victor Dobre, Director Executiv IAA România.

IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Citește și
Putin are un plan de împărțire a Ucrainei care implică și România și i-l va propune lui Trump
Articol recomandat de sport.ro
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
Citește și...
Serviciile care sunt din nou căutate de români. Meșterii din Capitală vor apărea pe o hartă, ca să fie mai ușor de găsit
Serviciile care sunt din nou căutate de români. Meșterii din Capitală vor apărea pe o hartă, ca să fie mai ușor de găsit

Micile ateliere de reparații sunt din nou căutate, ca în vremurile bune. Oamenii nu se mai grăbesc să cumpere pantofi, genți ori ceasuri noi și preferă să le repare pe cele vechi, de bună calitate.  

Milioane de români vor avea de la anul facturi la electricitate și cu 40% mai mici. Există o singură condiție
Milioane de români vor avea de la anul facturi la electricitate și cu 40% mai mici. Există o singură condiție

Re-liberalizarea pieţei de energie ar putea să aducă românilor cu un consum de energie mai mare de 300 de kilowatt-oră (kWh) o reducere a facturilor de 20-30% sau chiar 40%, a afirmat, marţi, ministrul Energiei, Sebastian Burduja.

În Oradea și Timișoara, oricine poate recicla uleiul consumat acasă la pubele speciale, asigurate de către primării
În Oradea și Timișoara, oricine poate recicla uleiul consumat acasă la pubele speciale, asigurate de către primării

Mai nou, oricine poate recicla uleiul consumat acasă la pubele speciale. Se întâmplă deja în Oradea și Timișoara, unde gospodinele duc uleiul folosit la recipientul de colectare, asigurat de primării.

Recomandări
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta

Prima ninsoare serioasă din acest sezon a provocat haos pe drumurile din țară și pe calea ferată. Cele mai mari probleme au fost pe Drumul Național 1, unde, joi înainte de răsărit, un TIR a intrat într-un parapet la Bușteni, blocând complet circulația.

BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui

BEC pentru alegerea preşedintelui României a decis înlăturarea materialelor de propagandă electorală din mediul online care îl ilustrează pe candidatul independent Călin Georgescu şi nu conţin codul de identificare al mandatarului financiar.

Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”
Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”

Ministrul Digitalizării, Bogdan Ivan, a afirmat că nu se pune problema desfiinţării unor oficii poştale, aşa cum anunţase directorul Poştei Române.