”Creativity4Better” Opening Act – primul eveniment din seria de experiențe sub umbrela ”Creativity4Better” Hub
”Creativity4Better” Opening Act – primul eveniment din seria de experiențe sub umbrela ”Creativity4Better” Hub.
Evenimentul se adresează comunității de marcom din România, interesată de tema Conferinței Globale IAA Creativity 4 Better și va reuni pe scenă lideri în piața de marketing și comunicare din România ce își vor expune viziunile proprii asupra creativității și inovației și vor explica modul în care aplică aceste concepte, zi de zi, în business-urile lor, modul în care acestea fac diferența, cresc competitivitea și aduc beneficii comunității.
Printre vorbitorii Opening Act - primul eveniment din seria dedicată industriei de marcom autohtone și internaționale - se numără: Sorina Diaconu - Marketing Director MedLife Group, Călin Clej - Marketing, Capability Development and Sustainability Director, CrisTim Grup, Valer Hancaș - Communications & Corporate Affairs Director, Kaufland România și Roxana Baiaș, IAA Romania Board Member, Marketing Director Residential Segment Telekom România.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
"Încă din 2017, când împreună cu Boardul și echipa IAA România am propus pentru prima dată pieței din România conceptul de Creativity4Better îmbrăcat într-o Conferință Globală organizată la București, am avut convingerea că ea nu va rămâne un simplu eveniment dedicat industriei de marcom, una dintre multele conferințe interesante ce se oferă pieței noastre. Iată că, 3 ani mai târziu, venim să propunem o serie de experiențe în formate inovatoare și diverse (de la dezbateri și expuneri, la expoziții de artă și de mică manufactură, la instalații și lansări de carte), adresate unor numeroase publicuri, toate centrate în jurul unui concept generos și necesar care demonstrează modul în care industria noastră se implică în societate, transformând zi de zi, în mod constructiv, lumea în care trăim. Avem convingerea că noul format va apropia industria de societate și va crea suficiente punți prin care, împreună, în mod creativ, să construim un viitor mai bun”, spune Victor Dobre, Director Executiv IAA România.
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.