Alimentele vrac, la mare cautare. Comerciantii anunta cresteri de vanzari
Fie ca este vorba de cateva felii de parizer, in loc de unul intreg, sau de smantana varsata, in locul celei din cutii, oamenii cumpara tot ce este mai ieftin.
Produsele vrac sau varsate au intrat in topul metodelor de economisire ale romanilor, potrivit unui studiu al companiei Nielsen.
Astfel, tendinta de a cumpara dulciuri la kilogram, vin varsat si chiar muraturi vandute direct din butoi, in mijlocul pietei, a devenit obisnuinta in ultimul an. Potrivit studiului Nielsen, 20% dintre romani vor sa ia produse varsate.
Printre cei care si-au rotunjit conturile, profitand de schimbarea obiceiurilor de consum ale romanilor, sunt producatorii de carne de pui. In primele noua luni ale anului, vanzarile lor au crescut cu 20% principalul motiv fiind pretul mai scazut al carnii de pasare, in comparatie cu alte sortimente, spun ei.
Si marcile proprii ale magazinelor, cu preturi mai mici, au castigat teren, arata studiile de piata.