Vreti sa aveti randament maxim la sala? Atentie la ce mancati


Ultimul update: Miercuri 11 Iulie 2012 20:25
Data publicarii: Sambata 19 Martie 2011 20:30
Categorie: Stiri Sanatate

Trebuie sa aveti mare grija la meniul de dinainte de antrenament. Nu mergeti niciodata la sala cu abdomenul plin, pentru ca nu veti avea rezultate prea bune. La fel de importanta este si alimentatia de dupa efortul fizic.


 

Giulia Anghelescu, vocea de la DJ Project, ne dezvaluie ce mananca in zilele in care are antrenament.

Este zi de antrenament, asa ca Giulia urmeaza regulile stabilite impreuna cu antrenoarea sa: mananca cu 2-3 ore inainte, pentru ca digestia sa fie completa pana cand incepe efortul fizic.

Asta nu inseamna ca painea nu este indicata inainte de antrenament, insa doar cea integrala. Sau puteti alege paste fainoase, orez brun ori cereale integrale. Toate contin carbohidrati complecsi, cele mai bune surse de energie.

Adica puneti ulei de masline din belsug peste salata, sau adaugati o mana de migdale, alune sau caju. Nu uitati nici de fructe, dar consumati-le cu 15-20 de minute inainte de masa. Cele mai indicate sunt citricele, dar si bananele, care dau energie si va scapa de crampele musculare de dupa.

Daca va simtiti obositi cu 10 minute inainte de sala puteti bea o cafea, un ceai verde, unul negru sau un fresh de fructe. Va va da energie. In acest caz antrenamentul poate incepe!

Dupa miscare, insa, nu mergeti imediat la masa.

Proteinele de buna calitate precum puiul, curcanul, vita si pestele sunt o alegere foarte buna dupa efortul fizic, dar si carbohidratii sunt extrem de importanti.

Atentie, insa, la sursa de proteine, necesara dupa un antrenament intens.

Atentie si la consumul de sare. Intr-o zi de antrenament limitati-l la maximum 2 grame. Altfel puteti avea dureri de cap, ameteli si varsaturi.

Slabeste prin dans. Dana Rogoz iti recomanda stepul
Afla despre avantajele fitness-ului, cu actrita Adriana Nicolae
Salile de fitness, pline cu tinere dornice sa arate bine de sarbatori
VIDEO PROTVPLUS.RO