Omul care a creat cea mai vizualizata imagine a lunii traieste un cosmar
Logo-ul Apple cu silueta lui Steve Jobs a facut imediat turul internetului, dar pentru creatorul imaginii, situatia a trecut rapid de la extaz la agonie.
Logo-ul alb cu umbra lui Steve Jobs a fost preluat de toata lumea pe internet dupa moartea co-fondatorului Apple. Designerul, un tanar de 19 ani din Hong Kong, o realizase cu ceva timp in urma, dupa ce Jobs si-a dat demisia din fruntea companiei.
Atat de popular a devenit acest logo incat el a fost postat s ide celebritati pe conturile de Twitter, inclusiv de Ashton Kutcher.
Faima nou dobandita l-a transformat peste noapte pe Jonathan Mak intr-o celebritate in facultate, dar totul s-a intors impotriva lui in momentul in care s-a descoperit ca un logo similar a fost realizat de un artist britanic.
"Internetul e o arma cu doua taisuri" spune englezul, "trebuie sa-l folosesti pentru a te promova, dar te si expui riscului de a fi copiat".
Criticat din toate partile, Mak recunoaste ca de-acum incolo va fi "mai atent" cu tot ceea ce face, incercand sa spele imaginea publica pe care a dobandit-o intre timp. Si asta pentru ca in doar cateva zile a trecut de la un vis pe care il traia, la un adevarat cosmar in care toata lumea e impotriva lui.