Mandria Romaniei, intre "Leii" de la Cannes. Nadia e vedeta celui mai mare festival de publicitate
La 36 de ani de la cel mai frumos moment sportiv din istoria Romaniei, imaginile cu Nadia Comaneci se intorc in atentia intregii lumi. Totul printr-o reclama prezentata la festivalul de publicitate de la Cannes.
"Ma emotionez mereu cand ma uit la imaginile de-atunci" marturiseste Nadia. In varsta de 50 de ani, romanca este vedeta unei noi reclame Visa ce a avut premiera mondiala la festivalul Cannes Lions. Imaginile cu prestatia ei la paralele din 1976 sunt nemuritoare.
Alegeri 2024
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
"Aveam 14 ani la Jocurile Olimpice din 76 si mult prea tanara pentru a intelege ce mi se intampla. Eu speram doar ca mama si tata sa ma urmareasca. Era 2 dimineata in Romania" spune Nadia.
Gimnasta isi aduce aminte si de celebrul moment in care a revolutionat punctajul mondial: "Eu am crezut ca am avut o prestatie reusita. Cand am vazut pe tabela 1 am crezut c-am dat-o in bara".
Antonio Lucio, seful departamentului de marketing al Visa, e mandru ca noua campanie o are in centru pe Nadia Comaneci. De 25 de ani, compania este asociata cu Jocurile Olimpice, iar sloganul "Go World" a devenit un mesaj care schimba regulile companiei.
"De obicei ne impartim in proportii egale latura rationala si cea emotionala intr-o campanie de marketing. In cazul Jocurilor Olimpice, vorbim 100% de emotie"