Mandria Romaniei, intre "Leii" de la Cannes. Nadia e vedeta celui mai mare festival de publicitate
La 36 de ani de la cel mai frumos moment sportiv din istoria Romaniei, imaginile cu Nadia Comaneci se intorc in atentia intregii lumi. Totul printr-o reclama prezentata la festivalul de publicitate de la Cannes.
"Ma emotionez mereu cand ma uit la imaginile de-atunci" marturiseste Nadia. In varsta de 50 de ani, romanca este vedeta unei noi reclame Visa ce a avut premiera mondiala la festivalul Cannes Lions. Imaginile cu prestatia ei la paralele din 1976 sunt nemuritoare.
"Aveam 14 ani la Jocurile Olimpice din 76 si mult prea tanara pentru a intelege ce mi se intampla. Eu speram doar ca mama si tata sa ma urmareasca. Era 2 dimineata in Romania" spune Nadia.
Gimnasta isi aduce aminte si de celebrul moment in care a revolutionat punctajul mondial: "Eu am crezut ca am avut o prestatie reusita. Cand am vazut pe tabela 1 am crezut c-am dat-o in bara".
Antonio Lucio, seful departamentului de marketing al Visa, e mandru ca noua campanie o are in centru pe Nadia Comaneci. De 25 de ani, compania este asociata cu Jocurile Olimpice, iar sloganul "Go World" a devenit un mesaj care schimba regulile companiei.
"De obicei ne impartim in proportii egale latura rationala si cea emotionala intr-o campanie de marketing. In cazul Jocurilor Olimpice, vorbim 100% de emotie"