Care este cel mai bun sortiment de cafea pentru consumatorii inraiti. Secretele dezvaluite de un expert in bauturi
Cultul cafelei a atins noi culmi in Statele Unite. Consumatorii inraiti isi aleg, mai nou, sortimentul preferat si in functie de altitudinea la care au crescut boabele.
Cafeaua recoltata de pe teren inalt este superioara celei din zone joase, spun expertii in domeniu, solicitati tot mai des sa le dea sfaturi proprietarilor de cafenele care duc adevarate lupte pentru fiecare client in parte.
Cum sa razbesti pe piata aglomerata a cafenelelor si a buticurilor sofisticate ce vand cafea? O solutie ar fi sa le oferi clientilor optiuni originale. Cum ar fi selectarea altitudinii, nu doar a regiunii de unde au fost recoltate boabele. Este un detaliu apreciat in special de consumatorii tineri.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Unii specialisti spun ca boabele crescute la altutidini mai mari dau o cafea mai acida, mai aromata si cu mai multa savoare. Pe langa informatiile despre provenienta boabelor, clientii vor sa stie cand si prin ce metoda au fost prajite.
Duane Stanford, expert in bauturi: "Oamenilor le pasa din ce in ce mai mult de ingredientele folosite, in cazul cafelei, de locul unde creste, de munca depusa pentru recoltare in diferite colturi din lume. Cosumatorii vor migra catre locul care le ofera acest gen de detalii."
In plus, se duc adevarate intreceri cand vine vorba de modul de preparare a licorii, proces ridicat chiar la nivel de arta. Una dintre metode presupune folosirea nitrogenului pentru a obtine o cafea mai cremoasa.
David Burwick, reprezentant Peet's Coffee: "Vrem sa le oferim clientilor nostri experiente diferite, prin intermediul unor concepte diferite. Scopul principal este sa atragem un nou segment de consumatori care au intre 18 si 34 de ani si dovedesc o pasiune uriasa pentru cafea."
Acum, ca vara bate la usa, cafeaua rece va fi la mare cautare. Nu vorbim insa de o cafea obisnuita, care este mai apoi racita. Mai nou, este folosita o tehnica speciala de a obtine populara licoare neagra fara fierbere.