Cadouri exclusiviste pentru cei mai bogați oameni ai lumii. Cât costă o vază semnată de Karl Lagerfeld


Ultimul update: Marti 11 Decembrie 2018 09:54
Data publicarii: Marti 11 Decembrie 2018 07:48
Categorie: Stiri externe

Ceasuri de două milioane de dolari, coliere de sute de mii sau veselă cu semnătura unui celebru creator de modă.

Sunt câteva dintre cadourile propuse celor care îşi fac cumpărăturile de Crăciun în capitala mondială a luxului, Beverly Hills.

Şi, deşi mulţi avertizează că o nouă recesiune bate la uşă, piaţa luxului continuă să crească de la an la an, spun directorii magazinelor.

Rodeo Drive, celebrul bulevard al magazinelor de lux din Beverly Hills, este probabil locul în care, în această perioadă a anului, poţi întâlni cea mai mare concentraţie de oameni bogaţi. Căci pentru cei răsfăţaţi de soartă, cadourile de Crăciun trebuie să fie exclusiviste şi de un lux absolut.

Aşa că o oprire obligatorie este magazinul Tiffany, unde vedeta sezonului e un colier din platină, cu diamante rotunde şi în formă de lacrimă, care costă 790.000 de dolari. Un moş generos şi fără limită de buget, ar putea adăuga şi niște cercei perfect asortaţi, de 175.000 de dolari. Magazinul oferă şi o gamă adresată iubitorilor de animale: boluri de ceramică de 125 de dolari, lese de piele de 325 de dolari şi genţi de o mie de dolari pentru transportul câinilor mici sau al accesoriilor.

Un ceas pentru bărbaţi marca Richard Mille costă un milion 650 de mii de dolari, în timp ce unul de damă, cu brăţară din aur alb şi diamante, se vinde cu un milion 955 de mii de dolari. Ca să vă faceţi o idee despre cine cumpără asemenea ceasuri, Richard Mille e o marcă elveţiană populară printre piloţi de Formula 1, tenismeni şi jucători profesionişti de golf, pe lângă actori şi cântăreţi în vogă.

"Principala noastră inspiraţie pentru brand e în primul rând automobilul. Apoi spaţiul aerian, altă influenţă foarte importantă pentru noi, ca şi arhitectura şi arta în general", explică Alex Mille, directorul companiei.

Tot pe Rodeo Drive, într-un magazin de articole pentru casă, doar un set de tacâmuri concepute de creatorul de modă al casei Chanel, Karl Lagerfeld, costă 3.500 de dolari. O vază Baccarat depăşeşte 2.000 de dolari, în timp ce una Magnum în ediţie limitată costă peste 25.000 de dolari. Iar clienţii sunt din ce în ce mai mulţi.

"Numărul clienţilor din magazin a crescut şi vin mulţi oameni, mulţi străini care vin din afara oraşului pentru cumpărături. Vânzările online au crescut cu 25% faţă de anul trecut", explică Thomas Blumenthal, directorul unui magazin.

Asociaţia comercianţilor americani se aşteaptă la o creştere cu 4-5 procente a vânzărilor faţă de sărbătorile de anul trecut. Americanii de rând vor cheltui peste 1.000 de dolari pe cadouri, dar în ce-i priveşte pe cei bogaţi, nu există limite.

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicatia Stirile ProTV pentru telefoane Android si iPhone!

VIDEO PROTVPLUS.RO