Câți bani ajung să câștige cei mai populari „influenceri” din lume cu doar o postare
Termenul de "influencers marketers" este folosit pentru a descrie persoanele care influențeaza o anumită audiență, în general de peste 10.000 de urmăritori, pe social media.
Ei pot fi oricine, de la oameni obișnuiți, cu o audiență mai mare decât cea medie, până la liderii de opinie dintr-o nișă care nu au o audiență extraordinară, dar care influențează și generează tendințe.
Potrivit analiștilor, aceste „personaje” câștigă o avere prin simple postări în care promovează diverse obiecte sau activități.
De exemplu, prezența pe rețelele de socializare a lui Kylie Jenner este o afacere în sine, valoarea acesteia crescând cu 27 de procente în cursul ultimului an.
Vedeta TV şi proprietara unei companii de cosmetice, membră a familiei Kardashian, s-a situat pe primul loc în topul celor mai bine plătite celebrități de pe platforma de socializare online Instagram, aceasta câștigând câte 1,26 de milioane de dolari pentru fiecare mesaj sponsorizat, relatează StartUpCafe.
Pe locul al doilea al clasamentului se află Ariana Grande, ale cărei mesaje sponsorizate pot ajunge până la 996.000$.
Fotbalistul portughez Cristiano Ronaldo completează podiumul celor mai bine plătite personalități de pe Instagram, o singură postare publicitară pe contul său ajungând la 975.000$.
Pe locul al patrulea se află sora și colega de reality show a lui Kylie Jenner, Kim Kardashian, cu 910.000$ pentru un mesaj sponsorizat.
Pe locul al cincilea se află cântăreața Selena Gomez, cu 886.000$ pentru un mesaj sponsorizat.