Criza isi pierde din putere. Magazinele de electronice inregistreaza vanzari cu 50% mai mari
Criza parca isi mai pierde din putere, din moment ce romanii isi deschid larg portofelele si cumpara de toate, ca pentru casa noua.
Se vand bine electronicele si electrocasnicele de tot felul, iar retailerii spun ca n-au mai avut demult incasari ca acum, adica si cu 50% mai mari. Au noroc pentru ca reduc preturile ori de cate ori e nevoie, pentru a atrage clientii in magazine.
Distribuitorii bunurilor de folosinta indelungata spun ca majoritatea clientilor sunt interesati de televizoare, computere, ori masini de spalat de ultima generatie.
Ultimele trei luni ale anului trecut au aratat prima crestere a vanzarilor de cand a venit criza.
Asta inseamna ca tot mai multi romani isi schimba vechea masina de spalat, frigiderul sau aragazul. Mai ales ca magazinele reduc preturile si cu 50% la produsele aflate la promotie.
Vanzarile bune din ultimele luni au fost sustinute mai ales de Black Friday, cand comerciantii au micsorat preturile la aproape toate produsele.
Sursa: Pro TV
Etichete: preturi, criza, electrocasnice, vanzari, electronice, black friday,
Dată publicare:
08-03-2012 07:10