Un blog cu profil culinar, o reteta de succes!
In timpuri complicate cei cu adevarat isteti razbat si, mai mult decat atat, pun ban pe ban, fara sa faca inca si avere. Intra in aceasta categorie selecta si bloggerii.
Unii dintre ei sunt jurnalisti priceputi, care au ponturi in mai toate domeniile, altii insa, sunt oameni obisnuiti, cu talent la scris si de ce nu, la gatit.
Cu alte cuvinte, tin jurnale cu ponturi despre cum poti sa faci impresie atunci cand iti inviti amicii la cina sau pur si simplu despre cum e sa gatesti ca intr-un restaurant, dar la jumatate de pret.
Viorel Copolovici este bucatarul virtual care si-a convins cititorii sa se intoarca la cratita de acasa. In fiecare zi vine cu o reteta sau o metoda de gatit rapid, usor si sanatos, iar vizitatorii de pe site s-au inmultit exponential in doar cateva luni.
Asa de bine merge aventura cu gatitul online, incat afacerea revine cu picioarele pe pamant. Site-ul cere de acum o bucatarie si un restaurant in care sa se adune vizitatorii transformati de acum in clienti.
In spatele unui astfel de blog stau de obicei investitori care isi pun banii in mai multe proiecte si asteapta sa vada care merge.
Industria online acapereaza tot mai multi bani din bugetele de publicitate. In ciuda unui an greu, 20 de milioane de euro au ajuns pe internet in 2009. 400.000 de euro au mers in buzunarele bloggerilor, iar anul acesta sumele s-ar putea dubla.