UNTOLD, Brandul Anului 2015 in Romania
Cel mai de seama reprezentant national al industriei de marketing si comunicare, International Advertising Association Romania (IAA), premiaza UNTOLD Festival cu titlul de Brandul Anului 2015 in Romania, in cadrul Galei Premiilor de Excelenta IAA.
Premiile de Excelenta IAA aduc o recunoastere publica celor care prin eforturile lor sustinute, au contribuit in mod substantial la promovarea industriei de marketing si comunicare din Romania. Gala Premiilor de Excelenta IAA a avut loc luni, 16 noiembrie la Ateneul Roman si a premiat castigatorii celor 8 categorii pentru excelenta si celor 3 premii speciale: Personalitatea anului, Premiu pentru intreaga activitate si Brandul anului. Laureatii acestei editii au fost desemnati prin votul a trei comitete diferite: Boardul IAA, Senatul IAA si un Comitet de Laureati ai editiilor precedente.
Pentru o realizare senzationala “din prima”, UNTOLD primeste titlul de Brandul Anului 2015 in Romania.
“Succesul UNTOLD este cel al unui lucru bine facut din prima. Am considerat ca merita din plin sa rasplatim creativitatea si dedicarea echipei din spatele acestui proiect unic prin scala si calitate in peisajul romanesc. IAA saluta de asemenea intentia UNTOLD de a-si asuma o misiune sociala, de a promova educatia in ceea ce priveste siguranta participantilor la evenimente", spune Mihai Barsan, Presedinte IAA Romania.
“Multumim tuturor celor care au crezut in noi si ne-au sustinut sa ajungem aici inca de la prima editie. Ne-am canalizat toate eforturile pentru a construi mai mult decat un festival si ne bucuram ca toti cei implicati sub o forma sau alta au ajuns sa considere UNTOLD o experienta unica in Romania”, spune Bogdan Buta, Director General UNTOLD.
“Recunoasterea UNTOLD Festival ca Brandul Anului 2015 in Romania de catre industria de specialitate este cu atat mai onoranta cu cat UNTOLD este un brand foarte tanar in plina dezvoltare, pe o piata in care activeaza branduri nationale si internationale puternice. Distinctia aceasta ne motiveaza sa ducem experienta UNTOLD la un alt nivel si sa fim un exemplu pentru toti cei care cred cu adevarat in ideea lor.” spune Adrian Chereji, Director de Markering si Comunicare UNTOLD.
UNTOLD a fost inca de la prima editie implicat activ in comunitate prin campanii precum Bac de 10 sau Pay with Blood, iar aceasta latura sociala a festivalului va fi pastrata si pentru editia 2016. In acest context, UNTOLD va dezvolta o fundatie cu scopul de a educa si de a promova siguranta in spatiul public si la evenimente.