S-a deschis Podul Traian din Cluj-Napoca dupa aproape un an de zile
Lucrarile la podul Traian au fost finalizate. Noul pod a fost deschis circulatiei rutiere si pietonale in aceasta dimineata.
Lucrarile de constructie la Podul Traian au demarat in data de 22 august 2016. Executia podului a constat in demolarea completa a podului vechi si realizarea unui pod nou.
Caracteristicile noului pod:
• are lungimea de 31,85 m, iar latimea a crescut de la 12,40 m la 25 m si are 4 benzi circulatie (3,5m latime), 2 piste biciclisti (1,6 m latime), 2 trotuare (cu latime variabila 2,25 – 3,5 m)
• suprastructura alcatuita din 11 grinzi prefabricate cu inaltimea de 1,82 m;
• hidroizolatia utilizata este o solutie noua, inovatoare cu termen de garantie 20 ani, asigura grad de protectie ridicat, in conditii de diferente de temperaturi mari (iarna- vara).
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Iluminatul arhitectural ofera o imagine feerica structurii podului dupa lasarea serii.
Pavajul de pe zona pietonala respecta ambientul realizat in zona centrala, respectiv Piata Unirii si trama stradala recent inaugurate, iar parapetii au un design deosebit.
Circulatia CTP pe Podul Traian se reia din 1 iulie
Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA anunta reluarea circulatiei mijloacelor de transport in comun pe Podul Traian, incepand din 1 iulie 2017.
Astfel, urmatoarele linii vor reveni la traseele de baza:
- troleibuze: 3, 4 si 5;
- autobuze: 9, 22 (microbuze), 23, 23L, 26, 26L, 28, 28B, 32B, 36B, 36L, 41, 50, 50L, 52.
Linia 1 va reveni la traseul de baza dupa finalizarea primei etape a lucrarilor de pe latura nordica a Pietei Unirii.
Linia 35 va avea traseul, la mers spre Piata Garii, din Piata A. Iancu – 21 Decembrie 1989 – Regele Ferdinand – Horea – Piata Garii, cu statii suplimentare la Sora si Central. La intoarcere va reveni la traseul de baza, pe str. Burebista – I. Coroian – Traian – Piata M. Viteazu.
Statia Central (pe str. Regele Ferdinand, spre Piata Garii) va ramâne definitiva pentru liniile 3, 4, 5 (troleibuze), respectiv 9, 19, 22, 29, 32B, 35, 42 (autobuze).
Statia Cuza Voda (intre str. David Ferenc si Cuza Voda) va ramâne in functiune, urmând sa deserveasca liniile 19, 29, 42.