Electric Castle militeaza pentru electricmonday cu noua campanie Unofficial Partners
Electric Castle vine in sprijinul fanilor “electrici” si lanseaza campania Unofficial Partners, pentru a convinge managerii sa ofere liber ziua de luni angajatilor care participa la festival.
Cei mai multi dintre festivalieri suspina din pricina faptului ca sunt nevoiti sa plece spre casa inainte de terminarea evenimentului, pentru a ajunge lunea la munca.
Companiile care intra in spiritul festivalului si ofera angajatilor o binemeritata zi de luni electrica (#electricmonday), devin parteneri „neoficiali” ai Electric Castle si vor beneficia de expunere din partea festivalului, dar mai ales de o imagine foarte buna in randul angajatilor.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
“Stim inca de la prima editie ca electricii din Bucuresti sau din alte zone ale tarii sunt nevoiti sa paraseasca festivalul inainte de terminarea show-urilor, pentru a fi prezenti lunea la locul lor de munca, sau raman pana la final si ajung direct la birou, foarte obositi. Pentru a avea parte de cea mai tare experienta de la inceput si pana la sfarsit, in acest an ne-am gandit ce putem face pentru a-i sprijini. Astfel, am mizat pe umorul si empatia managerilor din companii, provocandu-i sa devina parteneri neoficiali ai Electric Castle. Ei se vor bucura de recunoasterea noastra pe materialele dedicate campaniei si cel mai important, de recunoasterea angajatilor lor” a declarat Andi Vanca, Head of Communications Electric Castle.
Companiile care devin parteneri „neoficiali” se vor bucura, cu siguranta, de aprecierea angajatilor, iar acest mic beneficiu oferit lor poate fi o modalitate excelenta de motivare si consolidare a brandului de angajator, atat la nivel intern, cat si extern. La nivel de expunere, Electric Castle acorda spatiu egal pe materialele de comunicare si pe site-ul dedicat al campaniei - www.unofficialpartners.com - tuturor partenerilor, indiferent de marimea companiei sau numarul angajatilor participanti. Astfel, fiecare logo va juca un rol la fel de important atat in campania de promovare, cat si in inimile oamenilor.
In plus, companiile care dau curs provocarii Electric Castle pot achizitiona pachete corporate cu bilete la pret special, putand oferi astfel inca un beneficiu fanilor “electrici” din echipele lor.
Pentru a se inscrie in campanie, e suficient ca un membru al companiei sa completeze formularul de pe site-ul www.unofficialpartners.com pana pe 8 iulie, urmand sa fie contactat ulterior de echipa Electric Castle pentru stabilirea tuturor detaliilor.
Sursa: Pro TV
Etichete: cluj, electric castle, oferta, zi libera, ardeal,
Dată publicare:
30-05-2016 16:26