Romexpo intra in insolventa pentru o datorie de 180.000 de lei
Complexul expozitional Romexpo a intrat in insolventa, la cererea unui creditor, firma Arsenoaiei si Matasel Consulting, pentru neplata unei datorii de peste 180.000 lei reprezentand contravaloarea unor servicii de publicitate.
"Prin hotararea Tribunalului Bucuresti pronuntata in 23.05.2012 s-a deschis procedura generala a insolventei impotriva debitoarei Romexpo. Prin cererea formulata la 16.11.2011 de catre Arsenoaiei si Matasel Consulting s-a solicitat deschiderea procedurii impotriva Romexpo pentru neplata unei creante de 181.603 lei, reprezentand contravaloarea unor servicii de publicitate", a declarat Remus Borza, practician coordonator al firmei Euro Insol, desemnat administratorul judiciar al Romexpo.
Alegeri 2024
16:40
Apelul lansat de Elena Lasconi către români, înainte parlamentare și turul 2: „Vă chem în această luptă pentru democrație”
16:28
De unde vin cele peste 2,1 milioane de voturi din țară ale lui Călin Georgescu
15:57
Candidatul cu aproape 600.000 de voturi care o va susține pe Elena Lasconi. „Singurul candidat pro-european rămas”
15:49
A doua coaliție PSD-USR-PNL poate deveni realitate. Marcel Ciolacu: „Vedem după votul de duminică”
Euro Insol are in portofoliu firme precum Uztel, RHS, Servatrans, Asmita Gardens, Ibiza Sol, Verdi Park sau Hotel Planet.
"Romexpo este unul dintre cele mai mari centre expozitiona
le din Europa. Printr-un management adecvat si adaptat noilor conditii economice, speram sa aducem compania pe profit inca din cursul acestui an. In 2008, societatea inregistra un profit de aproape 26 milioane lei. Deci, exista potential de crestere, iar daca se iau masuri de restructurare a activitatii, de redimensionare a organigramei si a costurilor in general, rezultatele pozitive nu vor intarzia sa apara", a adaugat Borza.
Romexpo este liderul industriei romanesti de targuri si expozitii, avand 76.793 metri patrati suprafete expozitionale. In 2011 s-au organizat 150 de evenimente, din care 40 de targuri si expozitii la care au participat peste 140.000 vizitatori.
"Ca efect al crizei economice si al unui management inadecvat, numarul de evenimente si de participanti s-au diminuat in ultimii ani cu efecte vizibile in scaderea cifrei de afaceri si implicit a profitabilitatii companiei", arata reprezentantul Euro Insol.
Astfel, daca in 2010 Romexpo avea o cifra de afaceri de 44,4 milioane de lei, in 2011 afacerile au scazut la 38 milioane de lei. In 2010 firma inregistra un profit de 230.000 de lei, iar in 2011 a incheiat cu o pierdere de aproape 2,5 milioane de lei. Romexpo avea la 31 decembrie 2011 datorii de 21,47 milioane de lei.
Lucrarile la complexul expozitional au inceput in 1959, pentru ca in 1962 sa fie inaugurat printr-un congres la care au participat peste 11.000 de persoane. In 1963 se infiinteaza Oficiul de Expozitie din cadrul Camerei de Comert a Romaniei. In 1970 se organizeaza prima editie a TIB, pentru ca in 1974 sa debuteze TIBCO. In 1991 este infiintata SC Romexpo, avand ca principal actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
Agentia de comunicare Arsenoaiei si Matasel Consulting este condusa de Emilian Arsenoaiei, fost director de creatie in cadrul agentiilor GMP, Leo Burnett si Tempo Advertising, si de Razvan Matasel, fostul director al Leo Burnett.