Problemele cu cardurile CEC Bank au fost rezolvate

30-12-2020 22:35


Probleme cu cardurile CEC Bank, la bancomate și plățile la comercianți. Ce măsuri a luat banca

Tranzacțiile cu cardul CEC Bank au funcționat miercuri cu întreruperi. Banca încearcă să elimine toate aceste disfuncționalități apărute atât la bancomate cât și la plățile la comercianți.

UPDATE: Tranzacţiile cu cardurile CEC Bank funcţionează normal, atât la nivelul reţelei de ATM-uri, cât şi la comercianţi, a anunţat miercuri seara banca.

"Vă informăm că problemele au fost remediate şi tranzacţiile cu cardurile CEC Bank funcţionează normal, atât la nivelul reţelei de ATM-uri, cât şi la comercianţi. Vă mulţumim pentru înţelegere şi le cerem scuze încă o dată clienţilor noştri pentru disconfortul creat!", spun reprezentanţii băncii.

Pentru a oferi clienților alternativă, EC Bank a anunțat printr-un comunicat că se pot retrage bani de la ghișeu fără comision, iar programul agențiilor a fost prelungit până la 17.30

„În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri şi la comercianţi funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienţilor noştri pentru disconfortul creat. Până la remedierea problemelor, clienţii pot efectua operaţiuni prin platformele de internet şi mobile banking şi pot retrage bani din cont de la ghişeul băncii, fără comision de retragere numerar. În plus, banca a decis să prelungească programul de astăzi al unităţilor sale până la ora 17:30 (pot apărea unele excepţii în unele agenţii). Lista cu toate unităţile băncii poate fi consultată pe site-ul băncii, la adresa: https://www.cec.ro/sucursale. Clienţii băncii vor fi informaţi imediat ce problemele vor fi remediate", precizează comunicatul preluat de Agerpres.

CEC Bank este instituţia financiară cu cea mai lungă tradiţie iar ststul român, prin Ministerul Finanțelor, este unicul acționar.

Sursa: Agerpres


VIDEO PROTVPLUS.RO