Megamax si-a largit emisia la 15 ore pe zi si vrea sa se impuna pe piata televiziunilor pentru copii
Televiziunea Megamax, prezenta in Romania, Ungaria, Slovacia si Republica Ceha, si-a largit emisia la 15 ore pe zi si vrea sa se impuna pe piata posturilor pentru copii din audiovizualul romanesc.
Lansat oficial in Romania anul trecut, dupa ce a inceput sa emita in Ungaria, Megamax si-a largit emisia de la 6 ore de difuzare (in momentul lansarii pe piata audiovizualului romanesc) la 15 ore, a anuntat compania Chello Central Europe, care detine postul.
In acest context, Katalin Radóczy, Chief Programming Officer la Chello Central Europe, a declarat pentru MEDIAFAX ca, potrivit cercetarilor de piata ale companiei, Megamax are ca tinta o nisa pentru copii neexplorata de alte televiziuni din Romania.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Canalul se adreseaza in special baietilor, cu varste cuprinse intre 7 si 14 ani, care au crescut deja cu Minimax. Megamax reprezinta o alternativa calitativa, cu care ne propunem sa atingem pozitia de lider in segmentul vizat. Avem motive sa credem in aceasta reusita, intrucat continutul achizitionat provine de la cei mai mari distribuitori din lume, emisiunile fiind unice pe piata de televiziune. Megamax promoveaza eroii, chiar super-eroii si, de asemenea, canalul este primul intre posturile de copii care scoate in evidenta emisiunile cu teme sportive, cum ar fi baschetul si fotbalul, sporturi foarte populare in randul copiilor. Astfel, ne dorim sa indemnam baietii nu doar sa priveasca la televizor, dar in egala masura sa fie activi, sa practice sport. Pentru a raspunde acestor nevoi, departamentul nostru de programe a cumparat serii informative, amuzante si distractive", a spus Katalin Radóczy.
Conform acesteia, structura programelor Megamax a fost conceputa tinand cont de nevoile identificate in nisa de profil. De asemenea, programele difuzate de Megamax sunt dublate integral in limba romana.
"Pentru lunile verii, am planificat in special urmatoarele genuri de emisiuni: actiune reala, animatie si seriale muzicale. In luna iunie, difuzam premierele «Radio Free Roscoe» si «Pad-ul lui Zeke», iar, in iulie, Megamax prezinta «Superfonicii». De asemenea, seriile reprezentative si foarte cunoscute «Max Otel» (care ocupa primul loc in America Latina pe acest segment) si faimosul «Lego Ninjago», vor continua", a spus Katalin Radóczy.
Ea a precizat ca Megamax va difuza un continut nou, zilnic, de la ora 21.00. Printre programele speciale se numara "Code Lyoko - Evolutie", care va incepe din 13 iulie, fiind o serie care combina actiunea reala cu animatia 3D. "In luna august vor avea premiera seriile «Rox» si «Blue Water High», acesta din urma fiind un serial cu adolescenti", a spus Katalin Radóczy.
Televiziunea Megamax s-a lansat in Romania pe 19 noiembrie 2012, fiind disponibila initial in grila UPC Digital.
"In momentul de fata, Megamax inca isi dezvolta reteaua de distributie, vizand cei mai mari operatori de cablu de pe piata", a declarat, pentru MEDIAFAX, Anda Manza, Country Manager Chello Central Europe, Romania. "Piata de canale pentru copii a fost in permanenta miscare in ultimii ani, iar competitia este acerba. Totusi, cred ca Megamax se adreseaza unei nise neacoperite, iar calitatea si continutul programelor vor face diferenta. Practic Megamax vine ca o continuare si completare a canalului Minimax, atat de indragit in Romania", a spus Anda Manza.
In afara de Romania si Ungaria, televiziunea Megamax este prezenta si in Slovacia si Republica Ceha. "Planul nostru pentru urmatorii doi ani este acela de a consolida pozitia Megamax in aceste tari si, de asemenea, de a pastra o legatura stransa cu telespectatorii fideli ai postului", a mai spus Katalin Radóczy.
Chello Central Europe este unul dintre principalii furnizori de continut din Europa Centrala. Portofoliul curent de televiziuni din Romania include printre altele: Minimax, Sport1, SportM, Film Café, TV Paprika, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel, Food Network si MGM Channel.
Chello Central Europe face parte din compania Chellomedia, divizia europeana de continut a Liberty Global, Inc.