Cât a costat campania lui Iohannis la prezidențiale. Topul televiziunilor care au încasat cei mai mulți bani
Dintr-un total de 18,4 milioane de lei cheltuiți pentru campania lui Klaus Iohannis la președinția României aproape jumătate au fost încasați de către televiziuni, scrie Europa Liberă.
Principalul beneficiar din rândul televiziunilor a fost RTV, cu o sumă totală de 2,29 milioane de lei, urmat de B1 TV, cu 1,16 milioane de lei. Antena 3 a încasat circa 366.000 de lei de la PNL pentru promovarea candidatului Klaus Iohannis.
Potrivit prevederilor legale, un candidat la funcția de președinte a avut dreptul să cheltuiască pentru producția și difuzarea materialelor de propagandă electorală la radio, televiziune și în presa scrisă 16.640.000 de lei pentru primul tur de scrutin și 8.320.00 de lei pentru turul al doilea.
Alegeri 2024
21:55
Alegeri prezidențiale. Primarul Dominic Fritz: ”Un cetățean a fost amendat pentru o postare despre Elena Lasconi pe Facebook”
20:15
AUR depune plângere penală împotriva ministrului de Externe: ”Fraudare masivă a alegerilor prezidenţiale” din diaspora
19:14
Alegeri prezidențiale 2024. Secțiile de vot din toată țara sunt pregătite. Pedepse aspre pentru cei care încalcă legea
19:07
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spun românii care votează din străinătate: ”Doamne ajută!”. ”De noi depinde soarta țării”
Articolul integral poate fi citit aici.