StirilePROTV
  • PROTV News Live
  • Cauta
  • Toate categoriile
  • Știri Actuale
  • Știri Externe
  • Inspectorul PRO
  • Interviurile Știrileprotv.ro
  • Horoscopul lui Neti
  • Știri Politică
  • Vremea
  • Știri Economice
  • Știri Sănătate
  • Știri Educație
  • Știri Sport
  • Știri Justiție
  • Știri Știință
  • Știri Mondene
  • Locale
    • Cluj
    • Prahova
    • Brașov
    • Contanța
    • Satu-Mare
    • Buzău
    • Arad
    • Gorj
    • Argeș
    • Sibiu
    • Timișoara
    • Iași
    • Ploiești
    • Oradea
    • Craiova
  • Știri Cultură
  • Știri Diverse
  • Știri Sociale
  • Legal Marketing
  • iLikeIT
  • Doctor de Bine
  • Travel
  • iBani
  • PRO VERDE
  • EURomânia
  • Conectat la România
  • Deșteaptă-te, România!
  • myImpact
  • Economisire și investiții
  • Sănătos Acasă
  • I like AI
  • Zâmbet sănătos
  • Pur și simplu mulțumesc
  • PROTV News Live
  • Top citite
  • Ultimele știri
  • Emisiuni integrale
  • Video
  • România, te iubesc!
  • Inspectorul PRO

Stiri bauturi acidulate

Țara în care femeile își ucid bebelușii nedoriți cu băuturi carbogazoase

26-11-2019 | 14:07
Femeile din Kenya care nu pot avorta își hrănesc bebelușii nedoriți cu băuturi carbogazoase, în loc de ...
Citeste mai mult ›

Studiu alarmant: pericolul la care ne expunem dacă bem un suc acidulat pe zi

11-07-2019 | 12:50
Un singur pahar de suc dulce ori băutură acidulată, consumat zilnic, creşte riscul de cancer cu 20%.
Citeste mai mult ›

Studiu: Copiii care consuma in mod constant bauturi acidulate sunt mult mai violenti

16-08-2013 | 17:05
Un studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea Columbia din New York sugereaza ca bauturile acidulate ii fac pe ...
Citeste mai mult ›

Obsesia neobisnuita i-a adus moartea. Ce s-a intamplat dupa ce a baut cate 3 litri de cola zilnic

29-05-2013 | 16:08
Un tanar de 30 de ani a fost gasit mort in camera lui din caminul in care locuia. Legistii sustin ca barbatul a murit ...
Citeste mai mult ›

S-a facut legatura intre bauturile acidulate si ingrasare. Acesta este studiu de care trebuie sa tii cont

25-09-2012 | 11:05
Un grup de cercetători americani a descoperit posibilitatea unei legături între prezenţa unor markeri genetici de ...
Citeste mai mult ›
  • 1
  • Despre Noi
  • Harta Site
  • Newsletter
  • Contact
  • Publicitate
  • Politica de Confidentialitate
  • Politica de Cookie
  • Termeni si Conditii
  • CNA

© 2026 PROTV. Toate drepturile rezervate.