Studiu alarmant: pericolul la care ne expunem dacă bem un suc acidulat pe zi

×
Publicitate

Un singur pahar de suc dulce ori băutură acidulată, consumat zilnic, creşte riscul de cancer cu 20%.

Este principala idee a unui studiu ale cărui rezultate au fost publicate într-o prestigioasă revista medicală din Statele Unite.

Oamenii de ştiinţă au cercetat obiceiurile şi starea de sănătate a peste 100.000 de adulţi din Franţa.

Astfel, e de-ajuns să bei în fiecare zi 100 de mililitri de băutură dulce - pentru a avea un risc sport de cancer.

Concluzia e simplă, să reducem cât mai mult cu putinţă consumul de zahăr, în toate formele sale, este benefic pentru sănătate.

 

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

Articol recomandat de sport.ro
Ștefania Uță, campioană mondială cu triplu record! Românca nu are rival în lume la 400 metri garduri
Ștefania Uță, campioană mondială cu triplu record! Românca nu are rival în lume la 400 metri garduri
Citește și...
Ce spune ministrul Sorina Pintea despre "o lege a canabisului" în România

Ministrul Sănătăţii, Sorina Pintea, a declarat miercuri că nu este în totalitate de acord cu un proiect de lege al societăţii civile privind folosirea canabisului în scop medicinal.

România va începe să colecteze plasmă înainte de finalul anului

Ministrul Sănătăţii speră ca astfel vom reuşi să evităm o eventuală criză de imunglobulina, tratament vital, pentru pacienţii care suferă de imuno-deficientă primară.

O echipă de cercetători din SUA a reuşit eliminarea virusului HIV la şoareci infectaţi

O echipă de cercetători din Statele Unite a reuşit să elimine pe termen lung virusul HIV, cel care declanşează SIDA, la un număr de şoareci infectaţi folosind mai multe tehnici combinate.

Recomandări
„Ultima șansă”. Legea salarizării a fost modificată din nou. Ce s-a schimbat după discuțiile de la Cotroceni

Dragoș Pîslaru spune că negocierile din această săptămână sunt ultima șansă pentru obținerea unui acord politic pe legea salarizării unitare, astfel încât reforma să poată fi adoptată și promulgată până la 31 august, termenul-limită din PNRR.

Ce exportăm și unde ajung produsele „Made in Romania”. Categoria care aduce cei mai mulți bani în țară

În primele șase luni din 2026, România a avut exporturi de 35,45 miliarde de euro și a importuri de 48,17 miliarde de euro cu statele UE. Aceste schimburi au reprezentat 72,3% din totalul exporturilor și 73,6% din totalul importurilor României.

Ședință extraordinară la Guvern. Executivul alocă încă 5,1 milioane de lei pentru intervenții de urgență pe Dunăre. DOCUMENT

Guvernul se reuneşte luni în şedinţă extraordinară, a anunţat Biroul de presă al Executivului. În cadrul reuniunii, care se va desfăşura în format hibrid, începând cu ora 16:00, ar urma să fie aprobate noi măsuri în contextul crizei energetice.