Inna s-a cumintit. De ce nu mai are voie sa pozeze sexy
PepsiCo Romania a incheiat un parteneriat de imagine cu Inna, una dintre cele mai cunoscute artiste din Romania, care s-a asociat de-a lungul timpului cu unele din cele mai mari branduri la nivel international.
Inna, una dintre cele mai cunoscute vedete din Romania, desemnata cea mai buna cantareata la Premiile Muzicale Balcanice 2011 si cea mai sexy femeie din lume, in 2010, in topul realizat de revista FHM, devine prin acest parteneriat promotoarea proiectelor Pepsi in Romania in anul 2011.
1 Decembrie: Inna, asa cum nu ai mai vazut-o niciodata
"Atat creativitatea si talentul artistului Inna, cat si ambitia sa sunt caracteristici ce reflecta valorile Pepsi si provocarea pe care noi am lansat-o lumii intregi - Refresh Your World. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii romanesti si care a dovedit tinerei generatii ca, daca ai talent, trebuie doar sa indraznesti sa schimbi lumea ce te inconjoara", a declarat Calin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo Romania.
Fara inhibitii. Inna le-a aratat totul francezilor. FOTO
"Sunt foarte fericita ca am primit acest rol, este o adevarata provocare si astept cu drag sa vad ce imi rezerva aceasta experienta. Refresh your world este cu adevarat un principiu pe care ar trebui sa il urmam cu totii, atunci cand ne dorim sa schimbam in bine lucrurile din preajma noastra", a declarat Inna.
Parteneriatul debuteaza pe 7 iulie, cu o campanie promotionala pe care consumatorii o pot gasi in magazine.
Pe viitor, asocierea celor doua branduri va continua prin intermediul altor proiecte adresate generatiei tinere din Romania.