Batalia reclamelor pentru low-cost-ul american
Firmele de low-cost din Statele Unite ale Americii se bat in reclame hazlii pentru a-si fura una alteia clientii.
Primii care au iesit la atac au fost cei de la Southwest. Acestia au vrut sa profite de decizia concurentei de a taxa in plus bagajele de cala, cu 15, respectiv 25 de dolari fiecare. Rezultatul: un clip in care barbati din aeroport le arata clientilor din avion ce sa faca.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Desi logo-ul concurentei era blurat in reclama, acestia s-au sesizat imediat. Raspunsul a fost tot o lovitura sub centura. AirTran a luat la misto stilul in care se face imbarcarea la rivali. Southwest nu da bilete cu loc in avion, asa ca pasagerii lor sunt asemuiti cu o cireada de vaci care se repede sa prinda un loc in avion.
Vezi aici replica celor de la AirTran