Facebook isi face email propriu, concurent direct pentru Gmail de la Google
Facebook ar urma sa anunte, luni, un nou serviciu atasat platformei de socializare. Este vorba despre email si adrese personalizate @facebook.com pentru toti utilizatorii sai.
Se spune ca este un “Gmail killer” – adica un concurtent direct pentru aplicatia celor de la Google. Desi ar trebui sa fie o surpriza pentru toata lumea, exista indicii temeinice care fac din anunt unul deja asteptat. De exemplu, chiar invitatia la evenimentul de luni este una sub forma de carte postala.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Inca din luna februarie se vorbeste despre acest moment, iar speculatiile de pe blogurile de profil spun ca va fi mult mai mult decat un simplu redesign al interfetei serviciului de messaging al Facebook – va fi vorba despre un client propriu de webmail cu foarte mult potential, scriu cei de la TechCrunch.
Vestea vine dupa ce, pe 9 noiembrie, Google, cel mai popular motor de cautare din lume a anuntat ca interzice celor de la Facebook, reteaua de socializare numarul unu la nivel mondial, sa acceseze informatiile utilizatorilor sai din Gmail. Si asta pe fondul rivalitatii din ce in ce mai mari dintre cele doua companii.
Cu alte cuvinte, daca pana acum iti puteai cauta prieteni in Facebook, introducand datele din adresa de mail, acum acest lucru nu mai este posibil.
In timp ce Google a explicat hotararea de a interzice aceasta practica prin faptul ca vrea sa protejeze datele personale ale utilizatorilor sai, analistii sunt de parere ca decizia arata o intensificare a luptei dintre gigantul internet si Facebook.
Pentru a renunta la decizia luata, Google a cerut Facebook sa permita accesul la datele utilizatorilor sai.