Ce a patit o femeie pe Facebook, dupa ce a facut cea mai mare greseala posibila intr-un restaurant
Un restaurant a folosit Facebook si Twitter pentru a lansa un atac virulent impotriva unei cliente care nu ar fi lasat bacsis ospatarului care i-a servit masa.
Managerul restaurantului Boners BBQ a postat un mesaj jignitor la adresa lui Stephanie Stuck, dar si poza acesteia.
Femeia spune, insa, ca a lasat bacsis, dar ca atacul managerului restaurantului din Atlanta a venit dupa ce a postat un mesaj nefavorabil pe pagina de Facebook a localului, in care a spus ca mancarea nu a fost buna.
Boners BBQ a sters mesajul de pe Facebook la adresa femeii, insa nu inainte de a fi copiat: “NU V-O DORITI! (Stephanie S.) a lasat chelnerului 0.00 bacsis pentru o consumatie de 40 de dolari, dupa ce a primit si o reducere. Daca o vedeti pe aceasta femeie in restaurantul vostru spuneti-i sa-l paraseasca….”.
La acest mesaj au mai fost adaugate cateva cuvinte care nu pot fi reproduse.
Femeia si sotul ei au fost la restaurant si au folosit un cupon de pe un site de reduceri. Dupa ce a fost luat in calcul cuponul, consumatia a costat 30 de dolari, in loc de 40, insa cei doi soti sustin ca au lasat la chelner suma de 40 de dolari.
Dupa toata aceasta poveste proprietarul s-a scuzat si a declarat presei locale ca regreta incidentul, punandu-l pe seama stresului si oboselii din aceasta perioada aglomerata.
Andrew Capron a mai postat un mesaj pe Facebook prin care ii spune femeii ca regreta ca a atacat-o, dar ca a fost foarte suparat pe ea cand a vazut mesajul ei despre mancarea ce nu ar fi fost buna.