Super Bowl 2023. Rihanna va cânta la pauză. Suma imensă plătită pentru 30 de secunde de reclamă
Your browser doesn't support HTML5 video.
De la mașini, băuturi alcoolice sau haine, toata lumea speră să atraga atenția celor aproximativ 100 de milioane de telespectatori care se uită la meci în fiecare an. Cât despre concertul de la pauză, Rihanna este cap de afiș...
Pentru evenimentul sportiv al anului, agențiile de publicitate cheltuiesc milioane de dolari pe reclame care de care mai reușite. Şi nici de această dată nu şi-au dezamăgit publicul. Mulți au mizat pe vedete ca să atragă atenția publicului.
Dacă Snoop Dogg face reclamă la o firmă de încălțăminte, actrița Amy Schumer promovează o aplicație de editare a pozelor.
În timp ce Alicia Silverstone își reia cunoscutul personaj din comedia "Clueless", Serena Williams apare în ipostaza unei jucătoare de...golf.
Steve Martin și Ben Stiller sunt alte staruri care îşi vor face apariţia pe ecranele uriașe de la Super Bowl.
Jeanine Poggi, Ad Age Editor: „Vedetele sunt întotdeauna o parte importantă a publicității pentru Super Bowl. Brand-urile țin neapărat să folosească nume celebre, ușor de recunoscut. În prezent, reclamele la Super Bowl pentru un spot publicitar de 30 de secunde costă în jur de șapte milioane de dolari."
Finala Super Bowl va avea loc în noaptea de duminică spre luni.