Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Rihanna scrie istorie: își lansează propria casă de modă. GALERIE FOTO

Your browser doesn't support HTML5 video.

Rihanna lansează propria casă de modă în cadrul unui mare grup francez de lux, din care mai fac parte branduri faimoase că Louis Vuitton, Christian Dior și Givenchy.

Noua marcă de modă este intitulată Fenty, după numele complet al artistei, Robyn Rihanna Fenty. Cântăreața, care este urmărită de 70 de milioane de oameni pe Instagram, este recunoscută pentru alegerile sale vestimentare îndrăznețe. Brandul său de cosmetice, Fenty Beauty, a atins vânzări de aproape o jumătate de miliard de euro la sfârșitul anului trecut. În 2018, Rihanna a lansat și o linie proprie de lenjerie, Savage X Fenty.

Rihanna scrie istorie  

Gigantul de produse de lux LVMH, al miliardarului francez Bernard Arnault, a anunţat vineri lansarea iminentă, în primăvară, împreună cu Rihanna, a unei noi mărci de lux înglobând haine, încălţăminte şi accesorii. 

Rihanna va deveni prima femeie de culoare care va conduce un brand în cadrul gigantului LVMH.

Grupul francez, proprietar al Dior, Louis Vuitton, Fendi şi Givenchy, şi Robyn Rihanna Fenty s-au asociat pentru a crea o nouă marcă de lux, a precizat LVMH într-un comunicat.

Citește și
Rihanna
Mesajul emoționant transmis de Rihanna, după ce o fană înfocată a murit

Marca întruchipează viziunea sa asupra modei, atât în ceea ce priveşte creaţiile pręt-a-porter, pantofii şi accesoriile, cât şi alegerile sale în termeni de distribuţie şi comunicare, se mai arată în comunicat.

Aceasta este prima casă de modă creată ex nihilo în cadrul grupului LVMH de la Christian Lacroix în 1987, a declarat un purtător de cuvânt al grupului. Ea va fi condusă de o femeie - o altă premieră pentru grup - care va oferi inspiraţie artistică.

Noua marcă de lux va fi lansată în mai sau iunie, a adăugat el.

Născută în Barbados, starul de 31 de ani, care deţine marca de succes Fenty, este o obişnuită a defilărilor de modă - mai ales a casei Dior - şi s-a dovedit a fi un designer talentat.

În plus faţă de linia Fenty, ea a contribuit la creşterea vânzărilor Puma când a deţinut funcţia de director de creaţie. Cântăreaţa a lansat şi o linie de lenjerie intimă şi a devenit un puternic 'influencer', cu fanii săi şi cele şapte milioane de persoane care o urmăresc pe reţelele sociale.

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult