Modifica setarile cookie
Toate categoriile

O tânără a aflat că avea Covid-19 în timp ce testa o băutură pe TikTok

O tânără de 19 ani din SUA și-a dat seama că este infectată cu Covid-19 în timp ce se filma pe TikTok gustând o nouă băutură de la Starbucks.

 

Maryn Short încerca pe TikTok o băutură cu vanilie și caramel de la Starbucks când și-a dat seama că nu simte niciun gust și a intrat în panică la gândul că are Covid-19, scrie BuzzFeed News.

Tânăra a intrat în carantină după ce testul la coronavirus a ieșit pozitiv și a confirmat astfel temerea sa.

Momentul revelației sale- confuzia și panica ce au cuprins-o când a realizat că nu simte niciun gust, a devenit viral pe TikTok.

Maryn a spus că se aștepta ca băutura să fie „super dulce”, deoarece consta din frișcă, cinci părți de vanilie și trei de caramel.

Citește și
coronavirus
Lista țărilor din zona galbenă, actualizată de CNSU. Carantină de 14 zile pentru cei care vin de acolo

În schimb, nu putea distinge decât un gust cremos. "A fost aproape ca și cum aș bea lapte dulce. Aș putea spune că era dulce, dar nu a existat deloc aromă", a spus ea. "A fost cu adevărat ciudat. Este greu de descris."

Tânăra reacționează după ce a luat o înghițitură și spune: „Aceasta nu are aromă. De ce nu o pot simți? Am COVID?”.

 

”Covid nu este amuzant”

 

Maryn are trei locuri de muncă cu jumătate de normă și a spus că, în afară de muncă și cumpărarea produselor alimentare, a stat acasă în timpul pandemiei.

Nu a avut alte simptome vizibile decât să constate că nasul înfundat, dar a crezut că probabil se datorează vremii în schimbare.

Ea a spus că și-a sunat mama, care a sfătuit-o să se testeze imediat. În timp ce aștepta rezultatele, s-a înregistrat gustând alte alimente, cum ar fi o pizza, pe care a spus că o poate simți, dar a fost cu un gust foarte slabă.

"COVID nu este amuzant, dar am crezut că videoclipul în sine este amuzant pentru că ... Am evenimente foarte nefericite care mi se întâmplă în mod constant", a precizat tânăra.

Clipul ei are aproape 700.000 de aprecieri și a fost vizionat de aproape 3 milioane de ori.

 

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult