O femeie din SUA a plătit 5.700 de dolari pentru o cafea. Cum a fost posibil
Your browser doesn't support HTML5 video.
A fost, de fapt, o greșeală a unui angajat. Dar deocamdată clienta nu şi-a recuperat banii.
De aproape trei luni încearcă femeia din Colorado să-și recupereze banii, 5.700 de dolari, cât a plătit pentru o cafea. Totul a fost o greşeală care ar fi trebuit reparată rapid de bancă şi de localul de unde clienta a luat băutură. Insă rezolvarea întârzie să apară.
Lisa Angello, client: „Nu mi s-a întâmplat niciodată să am pe card fonduri insuficiente. Sunt foarte atentă cu banii pe care îi am în cont când îmi plătesc facturile”.
Iniţial, femeia a crezut că este victima unei fraude. Apoi a descoperit cum au stat de fapt lucrurile.
Reporter: „Ai fost taxată cu 5.700 de dolari pentru o cafea?” Lisa Angello, client: „Da. De fapt, prețul de 5,70 dolari a fost trecut greșit. L-au pus de două ori, consecutiv, fără ca cenţii să fie separaţi de dolari”. Reporter: „Un latte cu scorțișoară cam scump”. Lisa Angello, client: „Un latte cât o excursie la Paris”.
Un cadou nedorit primit în Ajunul Crăciunului. De atunci, păgubita tot aşteaptă. Reprezentanţii cafenelei recunosc faptul că a fost o eroare şi insistă că au returnat banii. Banca susţine însă că nu a primit fondurile. La un moment dat, contul femeii a fost alimentat cu 5.700 de dolari, dar ulterior suma a fost retrasă.
Lisa Angello, păgubită: „Sunt prinsă la mijloc. Nimeni nu mă susține și nimeni nu mă ascultă. Îmi vreau banii înapoi. Nici nu mai contează a cui este problema. Vreau doar să se rezolve, să mi se facă dreptate”.
Până una alta, răspunsul băncii este invariabil: „Lucrăm împreună cu comerciantul pentru a rezolva situaţia”.