Imagini șocante în Brazilia. Cum au ascuns angajații unui magazin cadavrul unui bărbat
Incidentul a avut loc pe 14 august, dar știrea a început să circule abia săptămâna aceasta, pe fondul unui val de critici pe rețelele de socializare din cauza modului în care supermarketul a hotărât să gestioneze evenimentul, respectiv să lase cadavrul pe jos în timp ce a menținut magazinul deschis clienților.
Carrefour Brazilia și-a cerut scuze miercuri, spunând pentru Reuters într-o declarație că modul în care a gestionat incidentul a fost neadecvat.
”Compania a greșit prin faptul că nu a închis imediat magazinul după ce s-a întâmplat pentru a aștepta serviciile funerare, precum și prin faptul că nu a găsit imediat calea corectă pentru a avea grijă de cadavru”, a spus Carrefour Brazilia.
Potrivit Carrefour, bărbatul era un manager de vânzări care s-a simțit rău în magazin. La început, i s-a acordat primul ajutor și a fost chemată o ambulanță. După ce bărbatul a murit, Carrefour a spus că a ”urmat regulile de a nu înlătura corpul din loc”.
Acum filiala și-a schimbat regulile pentru a include închiderea obligatorie a magazinului, în viitor, dacă se va mai întâmpla un asemenea incident.
Sursa: Reuters
Etichete: incident , supermarket , brazilia , bărbat mort , Umbre
Dată publicare: 19-08-2020 22:39