Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Șapte milioane de dolari costă anul acesta să difuzezi un clip publicitar de doar 30 de secunde în pauza de la Super Bowl

Your browser doesn't support HTML5 video.

Șapte milioane de dolari, atât costă anul acesta să difuzezi un clip publicitar de doar 30 de secunde în pauza de la Super Bowl.

Dat fiind prețul colosal, companiile americane depun eforturi uriașe pentru a găsi reclama câștigătoare, care să fie pe placul publicului și să le crească vânzările.

Companiile americane au pariat și anul acesta pe starurile de la Hollywood și din lumea muzicii când și-au gândit reclamele care vor fi difuzate în pauza de la Super Bowl.

Angeline Scheinbaum, specialist în publicitate: „Anul acesta vom vedea mai multe vedete, dar companiile vor depune eforturi suplimentare pentru a se asigura că starul ales se potrivește cu mesajul reclamei.”

În jur de 110 milioane de americani vor privi mult așteptata finală a Campionatului de Fotbal American, așa că, pentru producători și pentru companiile de publicitate miza e uriașă... și prețul pe măsură. Costă 7 milioane de dolari să difuzezi 30 de secunde de reclamă. Derek Rucker, profesor de marketing la Kellogg School of Management de la Universitatea Northwestern: „E o competiție acerbă când vine vorba de reclame, fiindcă fiecare companie dă ce are mai bun. E o investiție costisitoare.”

Citește și
Taylor Swift
Susținătorii lui Donald Trump se așteaptă ca Taylor Swift să-și declare sprijinul pentru Joe Biden la Super Bowl LVIII

Jeanine Poggi, jurnalist: „Cred că anul acesta vom vedea același gen de reclame ca în ultimii doi ani, reclame cu celebrități, reclame pline de umor, într-un stil dezinvolt. Mesajul e: distrați-vă și bucurați-vă de meci. Anul acesta nu vezi vedea reclame serioase sau cu mesaj controversat.”

În schimb, companiile au readus în prim plan personaje care și-au dovedit succesul la edițiile trecute. Jeanine Poggi, editor Ad Age: „Caii Clydesdale și câinele fac din nou echipă pentru Budweiser. Se întoarce și bebelușul de la E-Trade, companiile continuă să folosească animale și copii, elemente preferate de consumatori.” Pe de altă parte, ediția 58 a Super Bowl se remarcă și prin faptul că unul din jucători e partenerul cântăreței Taylor Swift.

Angeline Scheinbaum, specialist în publicitate: „Super Bowl 58 pare să fie ediția vedetelor. O avem pe Taylor Swift și tot ce presupune prezența ei pe stadion. Vedem un nou tip de public, așa numiții Swifties (admiratorii lui Taylor Swift). Nu doar generațiile tinere, ci și femeile încep să aibă interes pentru acest sport.” Finala Campionatului de Fotbal american va avea loc duminică, în Las Vegas.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult