Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Vreți să aveți un profil profesionist de LinkedIn? Iată care sunt sfaturile unui expert în comunicare

Your browser doesn't support HTML5 video.

Avem Facebook, TikTok și Instagram pentru timpul liber. Pentru muncă există o singură platformă: LinkedIn. Peste trei milioane de români au cont pe platformă.

Cum o folosim corect, aflăm de la Claudiu Vrânceanu, expert în comunicare, care a fost invitat la iLikeIT, alături de Marian Andrei.

Ce ce este diferit LinkedIn de oricare altă rețea de socializare?

Claudiu Vrânceanu: ”În primul rând este o platformă un pic mai serioasă, adică este orientată spre locuri de muncă și spre afaceri noi. Până la urmă, ce vrem cu toții? Să câștigăm mai mult și să avem mai mulți parteneri, mai mulți clienți. Și e diferită datorită seriozității, care poate fi și personalizat. Adică poți să vorbesc și despre lucruri personale pe LinkedIN, dar să fie în strânsă legătură cu ce faci tu la în locul tău de muncă, în afacerea ta sau la job-ul tău în multinațională”.

Marian Andrei: Deci, mă gândesc că nu poți să postezi niște poze din vacanță. Decât dacă faci vacanță la propriul tău hotel...

Citește și
iPhone 15
Cele mai așteptate lansări de telefoane: iPhone 15 vs. Google Pixel 8. Care sunt cele mai importante schimbări

Claudiu Vrânceanu: ”Așa e, cum spui tu. Sau dacă postezi ceva din vacanță și are legătură cu meseria ta, cu profesia ta. Poate te-ai dus în Franța și acolo ai identificat și ai vorbit cu un frizer și tu ești frizer sau lucrezi în domeniul acesta de înfrumusețare și faci o paralelă cu domeniul în care tu ești specializat.”

Marian Andrei: Și ai, o dată, partea de CV, adică poți să urci la ce companie ai lucrat, pe ce poziții, partea de recomandări, care mi se pare foarte interesantă, dar sunt foarte mulți care în același timp folosesc rețeaua de socializare ca să găsească și clienți noi..

Claudiu Vrânceanu: ”Da, și aici apare partea de competențe, la ce ești tu bun sau bună și în ce ești specializat și poți să fii ori angajat, ori să fii subcontractat. LinkedIn-ul să nu uităm, are 20 de ani, este cea mai veche platformă, din seri cele mai mari. E într-o perioadă de tranziție și se duce către o platformă de creare de conținut. Adică pe LinkedIN putem să creăm conținut de afaceri, conținut specializat în domeniul nostru, prin care să ne educăm audiența țintă. Vrem să ajungem luna aceasta la 10 potențiali clienți sau la 10 potențiali angajatori, pentru că asta vrem, vrem locuri de muncă. Haideți să oferim valoare prin ce vom posta în următoarele 30 de zile celor 10 potențial clienți sau 10 potențial angajatori.”

Urmăriți integral discuția cu Claudiu Vrânceanu în înregistrarea VIDEO a emisiunii iLikeIT!

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult