Jocul săptămânii, la ILIKEIT. Skull and Bones a costat 200 milioane de dolari și s-a lucrat 11 ani la el
Your browser doesn't support HTML5 video.
Skull and Bones este un produs de sine stătător al celor de la UBISOFT. Dacă va avea succes, ar putea să devină o franciză ca Assassins Creed - doar timpul știe răspunsul.
Este un joc de aventură, inspirat de Assassins Creed și cu multă piraterie - nu de conținut - și, evident lupte navale. Mulți l-au văzut ca pe o continuare a mult-lăudatului Black Flag - dar, de fapt, se îndepărtează un pic de acel episod.
Începutul jocului este foarte interesant și crează niște așteptări mari, care nu prea sunt atinse pe parcurs - Ești băgat direct în luptă, controlezi propria navă, că doar ești pirat și ești introdus direct în sistemul de luptă. Nu e un joc pe care o să-l termini prea curând - de fapt, nu are o poveste cap-coadă - n-ajungi la capitolul final și aștepți să apară următorul titlu - Skull and Bones e ca un sac fără fund.
Ai doar de atacat, distrus alte nave, adunat resurse ca să fii tot mai puternic. Cam asta este. Poate fi jucat și online, cu prietenii - ca să vă faceți propria gașcă de pirați. Dar, nu e la fel de distractiv ca Sea of Thieves.
Va fi mereu actualizat, noi provocări adăugate și probabil în serviciu mulți ani de-acum încolo. Și costă bani. Chiar dacă are un preț de 50-60 de euro, nu cred că va fi vreodată profitabil. Se lucrează la Skull and Bones din 2013. 11 ani, pentru un joc!