Modifica setarile cookie
Toate categoriile

iLikeIT. Pariul de 45 de miliarde pe care Meta l-a pierdut cu o tehnologie de realitate virtuală și augmentată

Your browser doesn't support HTML5 video.

Cele mai mari companii din lume investesc anual zeci de miliarde de dolari pentru a rămâne în topul preferințelor utilizatorilor. Totuși, de foarte multe ori, nu obțin rezultatul dorit.

În situații similare sunt Amazon, Microsoft, OpenAI sau Google.

Meta a investit deja 45 de miliarde de dolari în Meta Quest, tehnologia lor de realitate virtuală și augmentată, inclusiv ochelarii făcuți în parteneriat cu Ray-Ban.

Acești ochelați sunt folosiți de 6,5-7 milioane de utilizatori, dacă ar fi să împărțim investiția la numărul de utilizatori vedem că Meta a investit pentru fiecare 6.500 de dolari.

n realitate, căștile costă aproximativ 500 de dolari, ceea ce înseamnă că pentru fiecare utilizator ar trebui să recupereze 6.000 de dolari.

Citește și
Donald Trump
Surpriză de proporții în SUA. Decizia neașteptată luată de compania Meta în privința lui Donald Trump

De ce se întâmplă acest lucru? Ori de câte ori o companie de genul acesta lansează o nouă categorie de produs vrea să obțină o cotă de piață cât mai mare. De asta vedem companii ca Uber, Glovo, Bolt sau Lime că investesc foarte mult, mai ales în publicitate, în prima parte a vieții lor, tocmai ca să câștige o cotă de piață și câți mai mulți utilizatori. 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult