Victoria's Secret va închide 53 de magazine. De ce are brandul probleme
Vânzările la magazine deschise de cel puțin un an au scăzut cu 7% în timpul ultimului trimestru, potrivit companiei mamă L Brands. Alți retaileri precum Walmart (WMT) sau Best Buy (BBY) au performat puternic în ultimele luni. Economia este una puternică în SUA, cu toate acestea Victoria's Secret și brandul dedicat tinerelor - PINK au întâmpinat dificultăți.
Victoria's Secret a eșuat în a se adapta noilor tendițe de consum cum ar fi sutiene personalizate, dar și noilor tendințe de marketing pentru a comunica cu clienții.
În esență brandul a păstrat aceeași rețetă cu care a dominat industria într-o perioadă: sutiene push-up și fotomodele.
Vremurile tulburi pe care le traversează brandul sunt ilustrate și de faptul că CEO-ul companiei a demisionat în noiembrie 2018, iar în decembrie show-ul anual Victoria's Secret a înregistrat cea mai slabă audiență din istorie. Anul trecut, compania a închis 30 de magazine iar pe durata ultimilor 2 ani a pierdut 3,8 milioane de clienți.
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!