Cum arată un vagon al unui tren modern din România: ”Parcă eram în altă țară”
Trenul, care a debutat pe piața din România în urmă cu un an, asigură transportul feroviar al călătorilor pe ruta Bucureşti Nord – Craiova - Timişoara - Arad şi retur, Bucureşti Nord - Braşov şi retur, iar în perioada estivală circulă şi pe traseul Arad - Timişoara - Craiova - București - Constanța şi retur.
Investiţia în conceperea trenului şi a operaţionalizării rutei se ridică la 18-20 milioane euro, potrivit profit.ro.
Fiecare cabină are câte patru paturi și este dotată cu aer condiționat, mochetă și diferite moduri de iluminare. Fiecare pat are priză, lanternă pentru citit și acces asupra iluminării compartimentului. În timpul zilei paturile se pot strânge, iar cabina devine compartiment cu șase scaune. Toaleta este dotată cu duș, prize, uscător pentru păr și masă pentru schimbatul bebelușului.
”Am folosit de curând transportul dumneavoastră, parcă eram în altă țară, tot confortul de care ai nevoie era acolo!”, a scris un călător pe pagina de Facebook a firmei.
”N-am crezut că o să avem în România un tren din care să nu vrei să cobori cât mai repede. Curăţenie, confort şi personal amabil. Ţineţi-o tot aşa!” a comentat un alt călător.