Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Mai mulți clienți ING au reclamat că li s-au reținut sume duble din tranzacțiile efectuate

Utilizatorii platformei de plăți online de la ING au avut parte  de o surpriză neplăcută în weekend-ul 6 și 7 octombrie, după ce au constatat că din conturile lor au fost reținute sume duble față de plățile pe care le-au efectuat.

UPDATE 21:50 Mulți dintre clienții ING au început să-și primească banii înapoi în conturi.

 

Astfel, dacă un utilizator plătea 100 de lei, tranzacţia era înregistrată de două ori şi erau extrași 200 de lei din cont.

Deocamdată nu se cunoaşte motivul producerii acestor erori.

Potrivit unui mesaj al ING, postat luni pe reţelele de socializare, ”este o problema generală pe care o cunoaștem și care o să se remedieze în cel mai scurt timp”.

”Ne pare rău pentru incident!” - au mai spus reprezentanții ING pe Facebook.

Citește și
amenzi bănci
15 bănci amendate pentru ”publicitate înșelătoare”. Raiffeisen, obligată să modifice contracte vechi de 10 ani

Reprezentanții ING au mai precizat pentru Știrile Pro TV că la ora transmiterii acestei știri se ocupă de returnarea sumelor care au fost reținute eronat din conturile clienților. 

”O parte dintre clienţii ING au putut vedea astăzi tranzacţii dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operaţională, în care unele fişiere de plată decontate astăzi au fost procesate de doua ori”, a mai anunțat ING.

Banca susţine că eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii şi sisteme ING.

”Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienţilor care au întâmpinat dificultăţi în acest sens şi le mulţumim pentru înţelegere”, se arată în comunicat.

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult