Mai mulți clienți ING au reclamat că li s-au reținut sume duble din tranzacțiile efectuate
UPDATE 21:50 Mulți dintre clienții ING au început să-și primească banii înapoi în conturi.
Astfel, dacă un utilizator plătea 100 de lei, tranzacţia era înregistrată de două ori şi erau extrași 200 de lei din cont.
Deocamdată nu se cunoaşte motivul producerii acestor erori.
Potrivit unui mesaj al ING, postat luni pe reţelele de socializare, ”este o problema generală pe care o cunoaștem și care o să se remedieze în cel mai scurt timp”.
”Ne pare rău pentru incident!” - au mai spus reprezentanții ING pe Facebook.
Reprezentanții ING au mai precizat pentru Știrile Pro TV că la ora transmiterii acestei știri se ocupă de returnarea sumelor care au fost reținute eronat din conturile clienților.
”O parte dintre clienţii ING au putut vedea astăzi tranzacţii dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operaţională, în care unele fişiere de plată decontate astăzi au fost procesate de doua ori”, a mai anunțat ING.
Banca susţine că eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii şi sisteme ING.
”Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienţilor care au întâmpinat dificultăţi în acest sens şi le mulţumim pentru înţelegere”, se arată în comunicat.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!