ePlan. Cum a evoluat eCommerce-ul în ultimii ani. Dragoș Smeu, fondator Mavericks: 2022 a fost anul magazinelor offline
Your browser doesn't support HTML5 video.
Din 2016 este fondatorul Mavericks, agenție de digital marketing, specializată în performance media.
Andrei Radu: Cum a evoluat eCommerce-ul anul trecut? Primele trei trimestre, comparativ cu aceeași perioadă din 2021.
Dragoș Smeu, founder & trainer Mavericks: „2021 a fost un an foarte bun pentru e-commerce. A fost contextul. 2020 a fost cel mai bun. 2021 a fost în continuare bun pentru că, dacă ne aducem aminte contextul social, au mai fost certificate de care aveai nevoie pentru a merge în mall-uri, magazine, iar foarte mulți oameni s-au îndreptat către online. În schimb, contextul de acum, de la anul acesta, a fost mai mult pentru offline. A fost mai degrabă anul magazinelor offline. Prin urmare, foarte mulți s-au gândit mai degrabă la vacanțe, la plecat. Rezultatele, comparativ cu 2021, au fost mai slabe. Comparativ cu 2019, au fost mult mai bune pentru că suntem o piață emergentă cu potențial de creștere, dar contextul nu a mai fost favorabil anul acesta”.
Vezi, în VIDEO de mai sus, interviul integral cu Dragoș Smeu, fondatorul Mavericks.