Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Black Friday face furori în Statele Unite. Pe ce cheltuie americanii banii

Your browser doesn't support HTML5 video.

În Statele Unite este în plină desfăşurare Black Friday, prin tradiţie ocazia perfectă pentru americani de a face diverse achiziţii pentru casă şi, de ce nu, pentru Crăciun.

Exista şi un Black Friday de lux, pentru cei care îşi permit, de pildă, o cadă de 100 de mii de dolari sau un submarin pentru plimbări în cuplu.

Până de curând, Black Friday declanşa o frenezie molipsitoare printre americani. Pe măsură ce cumpărăturile s-au mutat masiv online, nebunia reducerilor s-a mai domolit. Dar nu într-atât încât să nu mai existe oameni care fug de la masa de Ziua Recunoştinţei şi pichetează magazinele cu mult înainte de deschidere.

În plus, în Statele Unite, cele mai mari reduceri sunt la produsele din magazine.

Katherine Cullen, Naţional Retail Federation: „Când oamenii sunt mulţumiţi de situaţia lor, asta se traduce prin faptul că sunt dornici şi dispuşi să cheltuiască de sărbători.”

Citește și
hacker
Ce site-uri sunt vizate de hackeri în perioada Black Friday. Cum acționează

 

Obiecte de lux, scoase la reducere

 

Pentru împătimiţii de chilipiruri, târgul de produse de lux deschis în aceste zile în Beverly Hills nu este chiar destinația potrivită.

Chiar și la preţ redus, marfa de aici are preţuri astronomice. De exemplu, un Continental GT decapotabil ajunge la 100 de kilometri pe oră în mai puțin de patru secunde, prinde până la 330 kilometri pe oră și costă 225 de mii de dolari.

Printre exponate se numără și o cadă care costă cât un apartament de două camere într-o zonă bună a Bucureştiului.

Stag Olson, iGNEOUS: „Fiecare cadă este o operă de artă funcțională, pe care eu am sculptat-o manual în ciment de lux. Toate au încălzire interioară care încălzește apă până la 40 de grade Celsius, așa că nu se va răci niciodată și te poți relaxa în cadă cât vrei. Sunt dotate şi cu un sistem audio rezonant de 300 de wați, ca să asculți muzică. Da, costă 100.000 de dolari, dar nu există nicio altă cadă ca asta nicăieri în lume.”

Mașinile ţări nu mai sunt de mult timp un etalon al bogăţiei. Locul lor a fost luat de ambarcaţiuni ori chiar de submarine:

Charles Kohnen, președinte la SEAmagine Hydrospace Corporation: „La SEAmagine construim submarine de două până la șase persoane, care pot să ajungă de la 100 de metri până la 1000 de metri adâncime. Prețul variază între trei și cinci milioane de dolari și punem accentul pe confort și stil pentru cei care vor să exploreze lumea subacvatică într-o bulă transparentă.”

Pentru buzunarele mai modeste există în ofertă dulapuri la care s-a lucrat peste 300 de ore şi se vând cu 87 de mii de dolari. 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult