Modifica setarile cookie
Toate categoriile

BLACK FRIDAY 2022 este în data de 11 noiembrie. Anunțul făcut de eMAG

Your browser doesn't support HTML5 video.

eMAG, cel mai mare retailer online local, a anunțat oficial când este Black Friday 2022 în România, cel mai așteptat eveniment de shopping, cu reduceri de prețuri și oferte speciale. 

Anunțul a fost făcut la Gala GPeC - evenimentul anului în E-commerce & Digital Marketing, la care Știrile PRO TV sunt parteneri - de către Stejara Pircan, Senior VP Commercial eMag.

”Am început pregătirile încă din luna iulie împreună cu cei 42.000 de selleri din platformă, alături de care ne propunem să depășim numărul de oferte de anul trecut, care a fost de peste 4,5 milioane de produse. Avem deja sute de mii de produse în campaniile curente, iar de Black Friday vrem să oferim clienților cele mai multe produse la reducere pe care le-am avut vreodată.

Am investit mult în aceste pregătiri, iar în ce privește livrarea, anul acesta suntem gata să livrăm de la cel de al doilea depozit al nostru de la Joița, dotat cu rafturi inteligente și roboți de ultimă generație, după o investiție în tehnologie care s-a ridicat la peste 43 de milioane de euro. Prin urmare, livrarea va fi mai bună ca niciodată” - a declarat Stejara Pircan.

De 17 ani, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment din regiune, dedicat comerțului online și marketing-ului digital.

Când are loc Black Friday 2022 în România   

Astfel, Black Friday 2022 în România are loc vineri, 11 noiembrie.

Potrivit unui comunicat eMag, anul trecut, clienții acestui retailer au comandat de Black Friday peste 2,2 milioane de produse din toate categoriile, atât din ofertele eMAG, cât și ale celor 8.300 de selleri din Marketplace, în creștere cu aproape 27% comparativ cu anul precedent. Valoarea comenzilor a urcat cu 24 milioane lei față de anul 2020, pană la 609 milioane de lei.

Conform sursei citate, comenzile de pe dispozitive mobile au fost la cel mai înalt nivel, cu peste 80% din total. Numărul de produse comandate în aplicația eMAG a crescut cu 46% comparativ cu anul anterior, cea mai mare creștere din ultimii 5 ani.

De asemenea, 56,7% dintre comenzile de Black Friday în România la eMag au fost plătite cu cardul online, cel mai mare procent de până acum, pentru că mulți clienți au preferat să folosească o metodă simplă și sigură de plată, care le scutește și timp.

Mai trebuie menționată și ”creșterea spectaculoasă” a livrărilor la easybox, ajungând la 54,2% dintre produse alocate la easybox în localitățile în care serviciul este disponibil.

Pe de altă parte, anul trecut, doar 6% dintre produsele electro-IT din România au avut cel mai scăzut preţ din an de Black Friday, potrivit unui  raport efectuat de un serviciu online de monitorizare a preţurilor.

De asemenea, anul trecut, de Black Friday în România, în topul vânzărilor au rămas electronicele și electrocasnice clasice însă au avut succes și mașinile, bijuteriile ori lingourile de aur.

Cele mai multe comenzi au venit din marile orașe: București, Cluj Napoca și Timișoara. 

Top categorii de produse comandate de Black Friday la eMag, anul trecut:

Televizoare și sisteme audio – 42.500 Produse pentru casă și îngrijirea case – 230.000 Electrocasnice mici – 114.000 Fashion - 110.300 Băuturi alcoolice și cafea - 187.000 Smartphone-uri și smartwatch-uri – 66.000 Beauty și îngrijire personală - 287.000 Jucării – 92.000 Produse de protecție și echipamente medicale – 43.000 Frigidere și mașini de spălat – 33.000

Black Friday 2022. Atenție la prețuri  

Printre problemele semnalate în anii anteriori în perioada reducerilor de Black Friday se numără:

-► afişarea unui anunţ promoţional pe site-ul magazinului online ”-50%” la toate produsele , dar în realitate, această reducerea nu se aplica tuturor produselor aflate la comercializare;

-► în catalogul promoţional de pe site-ul magazinului online era prezentat un produs electrocasnic cu un procent de reducere de “-200%”, în fapt, reducerea aplicată era de -16%;

-► lipsa informării asupra reducerii la preţul de referinţă (cel mai mic preţ practicat în ultimele 30 de zile), consumatorul nefiind informat în mod real asupra avantajului reducerii preţului la achiziţia produsului;

-► faptul că deşi produsul selectat apărea că fiind disponibil în stoc, în momentul în care produsul a fost introdus în coş, acesta apărea că epuizat precum şi reclama mincinoasă, constând în aceea că deşi produsul apărea în stoc, iar consumatorul a urmărit site-ul frecvent, la startul vânzărilor de Black Friday produsul apărea direct ca stoc terminat 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult