Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Românii își așteaptă coletele comandate de Black Friday. Cum fac față anul acesta companiile de curierat

Your browser doesn't support HTML5 video.

Milioane de pachete își caută destinatarul în aceste zile, după ce ediția de Black Friday a aruncat în aer vânzările.  

Comercianții au raportat cel mai mare număr de produse vândute într-o singură zi. A fost un record și la plățile cu cardul, potrivit celei mai mari platforme de plăți online.

Multe comenzi au ajuns deja la clienți, spre deosebire de anii trecuți, când au fost și destule blocaje.

Încărcați cu pungi și cutii, curierii au avut multe drumuri de făcut în ultimele zile. Numai într-un singur depozit din Capitală livratorii preiau zilnic peste 3.000 de colete.

Client: „S-au pus în mișcare mai rapid să le livreze. Mi se pare corect”.

Citește și
voyo
E Black Friday la VOYO: „Orice abonament alegi, îți dublăm perioada"

Client: „Și prin curier și am și ridicat de la magazin. Chiar dacă e în sezonul de Black Friday au venit foarte repede”.

Ionuț Rădulescu, managerul unui showroom: „Coletele au început inclusiv de vineri să plece și automat a continuat acest flux și sâmbătă și duminică. Clienții au primit SMS-uri că produsul urmează să fie expediat. Ne-am mișcat repede datorită stocului pe care l-am avut”.

Reprezentanții unei platforme de electronice și electrocasnice, de pildă, au folosit și un soft care, printre altele, arată ce curier este mai aproape de clientul către care urmează să trimită coletul.

Față de anii trecut, în orașe a crescut foarte mult numărul cutiilor independente de ridicare a coletelor.

Oamenii preferă să vină și să își ridice singuri coletele, să nu mai depindă de un curier. Numai în București, peste 80% din comenzile care au fost făcute de Black Friday, pe una dintre cele mai mari platforme online, au fost livrate prin această metodă.

De altfel, în această ediție de Black Friday, comercianții au raportat cel mai mare număr de produse vândute vreodată. Un singur retailer online spune că a vândut aproape trei milioane de produse, o treime din categoriile băcănie, parfumuri, îngrijire personală și cosmetice.

Cea mai mare comandă a avut 22 de produse diferite, iar cel mai costisitor colet a costat aproape 62.000 de lei. S-au vândut inclusiv cursuri de conducere, limbi străine, terapii SPA, dar și abonamente pe platforme de video streaming, așa cum este VOYO.

Cei care sunt nemulțumiți de cumpărături pot face retur, dar nu în toate cazurile. Biletele de avion, de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, de exemplu, nu pot fi returnate.

Andrei Chirilă, directorul de marketing al unei platforme online de îmbrăcăminte: „Am extins această perioadă și oferim 30 de zile. Produsele trebuie returnate în starea lor inițială, noi, chiar dacă sunt probate sau desigilate, nu este nicio problemă. Totul este să fie în starea lor inițială și să poată fi puse la revânzare”.

Sunt alte reguli însă dacă ați cumpărat direct din magazin. Returul poate fi făcut numai în cazul în care produsul are un defect de fabricație.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult