Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Miliardarul Michael Bloomberg finanţează ultima săptămână de campanie a lui Joe Biden

Miliardarul Michael Bloomberg intenţionează să cheltuiască circa 15 milioane de dolari pentru a-l ajuta pe candidatul democrat Joe Biden să îl învingă pe preşedintele republican Donald Trump în Texas şi Ohio pe parcursul ultimei săptămâni de campanie.

Informația a fost făcută publică de un consilier al omului de afaceri, citat de New York Times, conform Reuters.

Bloomberg, fost primar al oraşului New York şi fost candidat în alegerile primare democrate câştigate de Biden, a promis că va cheltui până la 100 de milioane de dolari din averea personală pentru a susţine campania lui Biden pentru alegerile de la 3 noiembrie.

Bloomberg a ţintit Florida ca stat în care să investească pentru reclamă în favoarea lui Biden, însă luni a decis să adauge Texas şi Ohio pentru o campanie publicitară la televiziune, după ce echipa sa a prezentat date din sondaje care arată că fostul vicepreşedinte are şanse să câştige şi în cele două state, a scris New York Times.

El va intensifica de asemenea publicitatea pro-Biden şi în Florida, se mai arată în articol.

Citește și
urna de vot sua
Record de voturi în SUA la alegerile prezidențiale. Ar putea fi cea mai mare mobilizare la vot din 1908 încoace

"Considerăm că Florida poate fi câştigată în cele din urmă şi analizăm oportunităţi suplimentare pentru a extinde această hartă", a declarat Howard Wolfson, consilier al lui Bloomberg.

„În opinia noastră, Texas şi Ohio prezintă cele mai bune oportunităţi de a face asta", a adăugat el.

Wolfson şi echipa lui Bloomberg nu au răspuns încă unei solicitări a Reuters de a confirma informaţia.

Trump a câştigat în Texas şi Ohio la alegerile din 2016, iar menţinerea celor două state este crucială pentru perspectivele sale de a fi reales.

Ca al doilea şi al şaptelea cele mai populate state, ambele sunt esenţiale în cursa de la un stat la altul care decide competiţia prezidenţială.

Trump a fost favorit în ambele state la începutul campaniei. Niciunul dintre state nu a fost bombardat cu tipul de reclamă televizată care a dominat state aproape la fel de divizate, ceea ce înseamnă că o cheltuială de campanie pe final ar putea fi eficientă, a scris New York Times.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult